نوزاد سالم از مادر کرونایی متولد شد

۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۵:۲۵:۳۴
کد خبر: ۱۰۸۰۲۱۳
نوزاد سالم از مادر کرونایی متولد شد
رییس شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر گفت: در حال حاضر این نوزاد و مادر سالم هستند و با توجه به مبتلا بودن مادر به کرونا از شیر خشک و به دور از مادر تغذیه و طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تحت مراقبت قرار گرفته است.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ مجید کاسیان‌زاده، رییس شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر گفت: یک نوازد سالم از مادری مبتلا به بیماری کرونا در بخش زایمان بیمارستان این شهرستان به دنیا آمد.

مجید کاسیان‌زاده افزود: این نوزاد شب گذشته از یک مادر مبتلا به کرونا که دارای بیماری زمینه‌ای "لوپوس" و با سابقه فشار خون بالا بود پس از ۲ روز کنترل و مراقبت با تلاش کارکنان بخش زایمان این بیمارستان صحیح و سالم متولد شد.

او افزود: تولد این نوزاد در زمان اوج فشار روانی و کاری بر روی کارکنان بیمارستان توانست تا حدی موجب تجدید روحیه کادر درمان این شهرستان شود و امیدواریم نویدبخش روزهای بهتر و کاهش آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان باشد.

رییس شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر اضافه کرد: در حال حاضر این نوزاد و مادر سالم هستند و با توجه به مبتلا بودن مادر به کرونا از شیر خشک و به دور از مادر تغذیه و طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تحت مراقبت قرار گرفته است.

پیرانشهر در جنوب آذربایجان‌غربی در روزهای اخیر در بین ۴۳ شهر در محدوده بحران کشور به لحاظ کرونا قرار گرفته است و بیشتر ظرفیت بیمارستان این شهرستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است که تاکنون ۷۰ نفر در این شهر به دلیل کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

نظر شما