حادثه خبر نمی کند

۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۸:۵۷:۰۹
کد خبر: ۱۰۸۰۲۹۹
حادثه خبر نمی کند
تفاوت زلزله با خیلی از بحران های دیگر در این است که زلزله حتی در مراحل پس از بحران هم آسیب‌های خود را ادامه می‌دهد. اگر در نزدیکی دریا باشد، احتمال وقوع سونامی و سیلاب به داخل شهرها وجود دارد. مانند زلزله امروز که بخشی از شهر ازمیر را آب فرا گرفته است. یا اینکه انفجار و آتش سوزی‌هایی که ناشی از شکستگی لوله‌های گاز اتفاق می‌افتد از حوادث بعد از زلزله است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در پی وقوع زلزله در ازمیر ترکیه جلال ملکی،سخنگوی آتش نشانی در کانال خود نوشت:

زلزله یکی از بلاهای طبیعی است که در لحظه به وقوع می پیوندد و جزء حوادثی می باشد که بیشترین تلفات و خسارات و را به انسان، محیط زندگی و طبیعت وارد می کند.

نیاز است همیشه ما آمادگی خود را در برابر بلایای طبیعی و بویژه زلزله حفظ کنیم.  

تفاوت زلزله با خیلی از بحران های دیگر در این است که زلزله حتی در مراحل پس از بحران هم آسیب‌های خود را ادامه می‌دهد. اگر در نزدیکی دریا باشد، احتمال وقوع سونامی و سیلاب به داخل شهرها وجود دارد. مانند زلزله امروز که بخشی از شهر ازمیر را آب فرا گرفته است. یا اینکه انفجار و آتش سوزی‌هایی که ناشی از شکستگی لوله‌های گاز اتفاق می‌افتد از حوادث بعد از زلزله می باشد.

امیدواریم که این حادثه تلفات و خسارات سنگینی برای مردم ترکیه در پی نداشته باشد و از همین جا با خانواده‌های جان باختگان احتمالی این حادثه ابراز همدردی می‌کنیم.

و اما به راستی ما چقدر در برابر وقوع زلزله آمادگی داریم؟

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز