نصب آسانسورهای ایستگاه متروی نواب تا پایان سال جاری

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۱:۱۱:۴۶
کد خبر: ۱۰۸۰۵۶۷
نصب آسانسورهای ایستگاه متروی نواب تا پایان سال جاری
مهرماه سال جاری، ورودی مستقل ایستگاه تقاطعی شهید نواب صفوی در خط 7 مورد بهره‌برداری آزمایشی قرار گرفت؛ این ایستگاه سال 1397 در خط 2 آغاز به کار کرده بود و حالا با بهره‌برداری آزمایشی ورودی مستقل ایستگاه در خط 7، امکانات و ظرفیت‌های موجود به حداکثر بازدهی ممکن رسیده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ با بهره‌برداری آزمایشی از این ورودی مستقل در خط 7، دسترسی شهروندان به امکاناتی چون 10 رشته پله‌برقی جدید و سالن بلیت فروشی فراهم آمده است اما این به معنای پایان کار ایستگاه شهید نواب صفوی نیست.

پس از بهره‌برداری آزمایشی از ورودی ایستگاه مذکور در خط 7، مراحل تکمیل دیگر تجهیزات و ابنیه ایستگاه همچون نصب آسانسورهای مجموعه در حال انجام است و تا پایان سال جاری در اختیار معلولان و افراد کم‌توان حرکتی قرار خواهد گرفت.

تا پیش از این، محل اجرای آسانسورهای ایستگاه برای حفاری چاه آسانسور و سایر اقدامات پیش نیاز آماده نبود که پس از آزاد شدن فضای لازم برای کار، عملیات اجرایی حفاری برای کارگذاری آسانسورها بلافاصله آغاز شده است.

گفتنی است مناسب‌سازی ایستگاه‌ها و فراهم ساختن بسترهای لازم برای خدمت رسانی به شهروندان کم‌توان، همواره در راس اولویت‌های برنامه‌ریزی و عملیاتی شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) قرار داشته و متولیان امر در همه حال خود را متعهد به انجام آن در تمام ایستگاه‌ها می‌دانند. کما اینکه به طور مثال بزودی آسانسورهای ایستگاه مهدیه نیز نصب خواهد شد تا وعده بهره‌برداری از ایستگاه‌ها با امکانات کامل، به نوبه خود و به مرور زمان رنگ واقعیت به خود بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز