در نشست شهردار منطقه ۱۹ با هیئت رییسه و دبیران شورایاری محلات مطرح شد:

آغاز عملیات اجرایی فاز اول بوستان ایرانیان

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۲:۴۵:۲۳
کد خبر: ۱۰۸۰۷۲۱
آغاز عملیات اجرایی فاز اول بوستان ایرانیان
مطالبات محلات منطقه 19 طی نشست شهردار منطقه با هیئت رئیسه و دبیران شورایاری این محلات طرح و بررسی شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علی توکلی شهردار منطقه در این نشست از عملیات اجرایی فاز نخست بوستان 180 هکتاری ایرانیان خبر داد و گفت: به منظور احداث 14هکتار از این بوستان در فاز نخست، پیمانکار مربوطه توسط سازمان بوستان ها و فضای سبز تعیین شده و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

توکلی در ادامه به آغاز طرح مقابله با آتش افروزی ها طبق تجربه سال گذشته اشاره و بیان کرد: این طرح درقالب تشکیل اکیپ های ویژه از ساعت 20 هرشب با هدف کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیست در حال انجام است و در همین راستا نیز با گاراژهای متخلفی که اقدام به آتش افروزی می کنند برخورد جدی خواهد شد.

رعایت نظافت توسط اصناف با هدف کاهش جانوران موذی در معابر و نهرها از دیگر مباحث مطرح شده توسط شهردار منطقه بود که به همین منظور نیز طرح ویژه ای توسط معاونت خدمات شهری در قالب صدرو اخطار به اصناف متخلف و پلمپ محل فعالیت آنها در صورت عدم توجه به اخطارها اجرا می شود.

این مسئول همچنین از رفع سد معبر اصناف خبر داد و گفت: طی طرح ضربتی به اصناف مستقر در معابر اصلی، اخطارهایی با مهلت 48 ساعت توسط یگان حفاظت ابلاغ می شود و پس از آن نیز معبربان ها اقدام به جمع آوری زوائد فیزیکی بصورت شبانه روزی خواهند کرد.

توکلی در بخش دیگری در خصوص رسیدگی به وضعیت سراهای محلات بیان کرد: احصاء مطالبات این اماکن از جمله بازآماد سیستم گرمایشی، رفع نواقص آسانسورها و دستگاه های خودپرداز در دستور کار حوزه اجتماعی و فرهنگی قرار دارد.

پیگیری احداث پارکینگ همجوار بوستان مطهری در محله عبدل آباد، اصلاح هندسی تقاطع خیابان مهران و شهید صادقی در ناحیه 2 و پیگیری تأمین روشنایی خیابان مهر آرا از اداره برق از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز