تصادف وحشتناک سمند و تویوتا/چندین کودک در دم جان باختند

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۲۳:۳۰:۵۸
کد خبر: ۱۰۸۱۵۱۰
تصادف وحشتناک سمند و تویوتا/چندین کودک در دم جان باختند
برخورد مرگبار سمند با وانت تویوتا در محور فرعی "ساربوک به نیکشهر" 7 کشته برجای گذاشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "مصطفی کول زاده" رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان در تشریح این حادثه دلخراش گفت: عصر امروز یک فقره تصادف منجر به فوت در کیلومتر 31 محور "ساربوک به نیکشهر" به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام و بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه سواری سمند با 5 نفر سرنشین که از مسیر ساربوک به سمت نیکشهر در حال حرکت بوده با یک دستگاه وانت تویوتا با 2 نفر سرنشین که از نیکشهر به ساربوک در حرکت بوده به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه 4 سرنشین خودروی سمند (یک مرد 30ساله و 3 کودک5، 3 و 2 ساله) و هر 2 سرنشین وانت تویوتا به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شدند و راننده خودروی سمند نیز به شدت مجروح و به بیمارستان نیکشهر منتقل شد که تلاش تیم پزشکی برای احیاء وی بی ثمر ماند و او نیز در بیمارستان جان سپرد.

سرهنگ کول زاده خاطر نشان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه این تصادف دلخراش را انحراف به چپ سواری سمند اعلام کرده است.

نظر شما