ثبات روند مرگ و میر کرونا تا ۳ هفته آینده

۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۰۹:۳۹:۰۳
کد خبر: ۱۰۸۲۰۷۴
ثبات روند مرگ و میر کرونا تا ۳ هفته آینده
علیرضا زالی با اشاره به اینکه ترافیک تهران تغییر قابل توجهی نکرده است، گفت: فوتی‌های کرونایی استان تهران تا ۳ هفته آینده کاهش نخواهد داشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران عصر یکشنبه در حاشیه برگزاری جلسه قرارگاه مقابله با کرونای تهران در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز با حضور ۷ تن از استانداران منتخب کشور و ۷ نفر از رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزیر کشور و بهداشت برگزار شد که بن مایه این جلسه هماهنگی بیشتر در خصوص اجرای مصوبات و هماهنگی‌های بیشتر بود.

زالی در خصوص آمار امروز کرونا در استان تهران عنوان کرد: ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر به صورت سرپایی طی ۲۴ ساعت اخیر به مراکز درمانی مراجعه کردند و متأسفانه آمارهای بستری کرونایی‌ها در پایتخت نگران کننده است و رکورد زد و ۶ هزار و ۳۳۷ نفر بستری شدند که چندین ماه بود به این عدد نرسیده بودیم و رکورد جدید در بستری‌ها محسوب می‌شود.

او در خصوص بستری‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه گفت: یک هزار و ۷۰۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و ۸۹۰ بیمار امروز در بخش‌ها پذیرش شدند که از این تعداد ۱۷۰ نفر در بخش مراقبت ویژه بستری و ۸۲۰ بیمار نیز ترخیص و ۹۰ بیمار کرونایی فوت شده‌اند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران بیان کرد: با توجه به تعداد یکهزار و ۷۰۲ بیمار بد حال در بخش مراقبت‌های ویژه و ۶ هزار و ۳۳۷ بیمار در بخش‌های عادی در بیمارستان‌های پایتخت، در ۳ هفته آینده انتظار کاهش فوتی‌های کرونایی وجود ندارد.

او عنوان کرد: ترافیک تهران تغییر قابل توجهی نکرده و ترددهای درون شهری و فضای‌های پرخطر که شناسایی شده‌اند از تراکم بالایی برخوردار است که این موضوع نگران کننده و پر خطر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز