در نشست مدیران وزارت کار با نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری عنوان شد؛

بررسی ظرفیت‌های توسعه ای و سرمایه گذاری چهارمحال بختیاری

۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۷:۳۰:۳۲
کد خبر: ۱۰۸۲۴۷۰
بررسی ظرفیت‌های توسعه ای و سرمایه گذاری چهارمحال بختیاری
نمایندگان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که هفته پیش به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده بودند عصر امروز در نشستی با نمایندگان مردم این استان گزارش دستاوردهای خود را از ظرفیت های توسعه ای، سرمایه گذاری و راهکارهای کاهش نرخ بیکاری و محرومیت زدائی ارائه کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ به دنبال دستور" محمد شریعتمداری" ،وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، تعدادی از معاونین و مدیران عامل بانک های زیر مجموعه این وزارتخانه برای ارزیابی و بررسی ظرفیت های توسعه ای، سرمایه گذاری و اشتغال به این استان سفر کردند.

بر همین اساس عصر امروز،نشستی به دعوت اسماعیل للگانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران که ‌نماینده ویژه وزیر در سفر به استان چهارمحال و بختیاری بود با نمایندگان استان برگزار و  گزارش مشاهدات و مستندات علمی از وضعیت توسعه ای استان ارائه شد.

همچنین نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مزیت ها، فرصت ها و نیازهای  شهرستان ها و پهنه های جغرافیایی استان را معرفی کردند.

در پایان مقرر شد در نشستی با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، استاندار و  نمایندگان مردم  استان در مجلس شورای اسلامی گزارش تلفیقی طرح ها و اقدامات ضروری برای توسعه سرمایه گذاری و اشتغال ارائه شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز