کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دمای هوا در برخی نقاط کشور

۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۰۹:۳۱:۰۵
کد خبر: ۱۰۸۲۹۶۵
کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دمای هوا در برخی نقاط کشور
براساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی از امروز تا یکشنبه نواحی شمال غرب، غرب و سواحل دریای خزر روند کاهش دما ۴ تا ۶ درجه خواهند داشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ بر اساس تحلیل نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز و فردا در بخش‌های شمالی غرب و غرب کشور بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. در سایر مناطق کشور جوی پایدار و در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت غبار محلی انتظار می‌رود.

طی روز‌های شنبه و یکشنبه سامانه بارشی علاوه بر نواحی ذکر شده در سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از شمال شرق و جنوب کشور گسترش خواهد یافت که بیشینه بارش برای سواحل غربی و مرکزی دریای خرز پیش‌بینی می‌شود.

دوشنبه سامانه بارشی در نواحی غرب و جنوب غرب کشور، دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز با شدت کمتر در بخش‌هایی از شمال غرب کشور و سواحل غربی دریای خزر فعالیت دارد.

از امروز تا یکشنبه نواحی شمال غرب، غرب و سواحل دریای خزر روند کاهشی دما (۴ تا ۶ درجه) خواهند داشت و از اواخر وقت شنبه و روز یکشنبه نواحی شمال شرق کشور دما هوا ۶ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد. همچنین دریای خزر شنبه و یکشنبه مواج و متلاطم خواهد بود.

هوای تهران صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز