معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا:

سایت دیوار اخطار گرفت/حذف آگهی های فروش کفش

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۳:۴۵:۲۸
کد خبر: ۱۰۸۳۱۵۶
سایت دیوار اخطار گرفت/حذف آگهی های فروش کفش
سرهنگ رامین پاشایی گفت:در خصوص فروش اقلام ممنوعه و تبلیغات خارج از عرف و خارج از محدودیت های تعیین شده به سایت ها تذکر داده شد. سایت دیوار نیز برای پالایش مجدد تمامی تبلیغات این حوزه کفش را حذف کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ طی چند روز گذشته اخباری منتشر شد که نشان می داد یکی از سایت ‌های فروش کالا با کدگذاری برخی از افراد بر روی اجناس، اقدام به ترویج فحشا و تن ‌فروشی می‌کنند. برخی از عوامل ترویج فحشا با توجه به حضور گسترده و قابل توجه کاربران فضای مجازی کشورمان در سایت ‌ها و سرویس ‌های اینترنتی پرمخاطبی مانند سایت دیوار از بسترهای رایگان این‌ گونه سایت‌های تبلیغاتی استفاده کرده و جهت بازاریابی و گسترش شبکه خود بهره می‌برند.

سرهنگ رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در این خصوص به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا گفت: پس از شایع شدن این اخبار به سایت دیوار تذکر داده شد و بررسی های لازم به عمل آمد. طبق تحقیقات ما سایت دیوار مقصر نبوده است.

او افزود: این اتفاق هنوز به صورت قطعی برای ما روشن نشده است اما رخ دادن چنین موردی محتمل است. شایعات در فضای مجازی به این موضوع دامن زد در صورتی که بسیار انگشت شمار و محدود بود. 

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: علاوه بر سایت دیوار به سایر سایت های مشابه نیز تذکرهای لازم و آگاهی  داده شد تا با هوشیاری بیشتری آگهی ها را منتشر کنند و نظارت ها را افزایش دهند. 

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا ادامه داد: در خصوص فروش اقلام ممنوعه و تبلیغات خارج از عرف و خارج از محدودیت های تعیین شده به سایت ها تذکر داده شد. سایت دیوار نیز برای پالایش مجدد تمامی تبلیغات این حوزه کفش را حذف کرد.

سرهنگ پاشایی در پایان گفت: سایت دیوار در حال حاضر هیچ آگهی در این رابطه ندارد و همگی را حذف کرده است و بازنگری صورت گرفته است و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد. حذف آگهی‌ ها در سایت دیوار موقتی است تا بررسی بیشتری روی آن ها صورت گیرد. این فعالیت ها به‌ صورت سازمان یافته یا باندی نبوده است و این موضوع را تایید نمی ‌کنیم.

//انتهای پیام: 5

نظر شما