دزد موبایل رانندگان تاکسی گیر افتاد

۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۵:۱۹:۲۸
کد خبر: ۱۰۸۳۱۷۰
دزد موبایل رانندگان تاکسی گیر افتاد
رئیس کلانتری 132 نبرد از دستگیری سارق مسافرنما که گوشی رانندگان تاکسی را سرقت می کرد، خبر داد و گفت: متهم به 15 فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "جهانشاه تیموری" گفت: دوازدهم آبان ماه راننده خودرویی تاکسی به کلانتری 132 نبرد مراجعه و اظهار کرد، پسر جوانی را به عنوان مسافر، سوار بر خودروام کردم و قبل از رسیدن به مقصد مدعی شد، شارژ گوشی موبایلش تمام شده و خواست تا با گوشی من تماس بگیرد که گوشی ام را در اختیارش قرار دادم و پسر جوان شروع به زنگ زدن کرد و زمانی که پشت چراغ قرمز رسیدیم ناگهان پسر جوان از خودرو پیاده شده و پا به فرار گذاشت.

رئیس کلانتری 132 نبرد افزود: در حین تحقیقات پلیسی شکایت های مشابهی دیگری از سوی رانندگان تاکسی اعلام که سریالی بودن سرقت ها قوت گرفت.

این مقام پلیسی گفت: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه ساعت 8 صبح روز سیزدهم ماموران پسر جوانی را که پشت چراغ قرمز خیابان از خودروی تاکسی پیاده و به سرعت پا به فرار گذاشت را مشاهده و بلافاصله عملیات مهار سارق آغاز شد.

وی افزود: گشت انتظامی کلانتری موفق شدند در عملیات تعقیب و گریز پسر جوان را دستگیر و در بازرسی بدنی از وی یک دستگاه گوشی موبایل سرقتی کشف و متهم در همان بازجوئی اولیه به سرقت از راننده تاکسی اعتراف کرد.

این مقام پلیسی ابراز داشت: متهم 29 ساله پس از دستگیری در کلانتری به بیش از 15 فقره سرقت گوشی موبایل از مسافرکشان در 3 ماه گذشته اعتراف کرد.

رئیس کلانتری نبرد اضافه کرد: متهم پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز