فاجعه رانندگی در کرج به وقوع پیوست/ تماشاچی‌های تصادف مصدوم شده و جانباختن

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۰۹:۲۶:۱۹
کد خبر: ۱۰۸۳۲۹۰
فاجعه رانندگی در کرج به وقوع پیوست/ تماشاچی‌های تصادف مصدوم شده و جانباختن
سخنگوی اورژانس کشور به تشریح تصادف شهر کرج - بلوار شورا و اتوبان محور قزوین – کرج و صدمات آن ناشی از آن پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس گفت: شب گذشته در محور کرج -بلوار شورا یک تصادف بین یک دستگاه 405 و یک دستگاه نیسان به وقوع پیوست.

او افزود:  در این حادثه 5 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام می‌شوند.

به گفته خالدی اولین آمبولانس 8 دقیقه طول می‌کشد تا به صحنه حادثه برسد. در زمان امدادرسانی پرسنل اورژانس و مردمی که در حال تماشای صحنه بودند یک دستگاه خودروی اپتیما با سرعت بالا به این صحنه وارد و با یک آمبولانس برخورد می‌کند.

این مقام مسئول تصریح کرد:2 نفر از افراد تماشاگر این حادثه دچار قطع شدگی پا می‌شوند.همچنین تکنسین‌های اورژانس نیز دچار حادثه شدند و مصدومان دریافت کننده خدمات نیز دچار آسیب جدی شدند.

 خالدی گفت: در این حادثه 10 از افراد حاضر به بیمارستان منتقل می‌شوند. یک نفر از عابران تماشاچی در بیمارستان فوت می کند  و فرد دیگر در بخش مراقبت های ویژه است. همچنین دو نفر  از تکنسین‌های اورژانس و 3 نفر از مصدومان مرخص شده  و 3 نفر در بیمارستان مشغول مداوی درمان‌های تخصصی هستند. نکته جالب توجه این است که  در موقع حادثه هر گونه ازدحام و توقف در کنار حادثه باعث بروز حوادث دیگر می شود.

به گفته او  هرگونه تجمعات روال ارائه خدمات فوریت پزشکی را برای مصدومان دچار مشکل می کند.

تصادف در محور قزوین - کرج

 در ادامه او  درباره حادثه اتوبان محور قزوین – کرج گفت: در ساعت 3:54 یک تصادف دیگر نیز در  بین یک دستگاه کامیون و خودروی سواری به وقوع  پیوست که در این حادثه 3 آمبولانس از دانشگاه علوم پزشکی قزوین اعزام شده و در این تحادثه4 نفر مصدوم و یک نفر در محل حادثه درمان و فرد دیگر فوت می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز