جانشین رئیس پلیس راهور ناجا:

فرایند ترخیص وسایل نقلیه توقیف شده تغییر می‌کند

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۸:۳۲:۵۷
کد خبر: ۱۰۸۳۵۶۸
فرایند ترخیص وسایل نقلیه توقیف شده تغییر می‌کند
سردار تیمور حسینی گفت: به علت حساسیت های موجود، ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی حضوری انجام می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار تیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در نشست تشریح نحوه جدید ترخیص موتورسیکلت های رسوبی گفت: به علت حساسیت‌های موجود ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی حضوری انجام می‌شود.

او افزود: مراجعین در راستای ترخیص موتورسیکلت‌های خود باید با مدارک کامل مراجعه کنند و هدف این است که در فرایند ترخیص سرعت افزایش داشته و در طرح جدید که از فردا آغاز می‌شود با فرایند متفاوتی رو به رو خواهیم بود.

سردار حسینی گفت: افرادی که مدارک آن ها مشکل دارد باید فرم پیوست شماره یک را دریافت و آن را تکمیل کنند. این فرم شخص را متعهد می کند که از وسیله نقلیه استفاده نکند. این فرم به صورت محضری ثبت می شود. مراجعین باید شماره تلفن همراه به نام خود داشته باشند و حتما نیز برای پرداخت هزینه‌ی آن از کارت بانکی به نام خود استفاده کنند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: ما انتظار داریم تهران که بیشترین موتورسیکلت های توقیفی را در خود جای داده است روزانه 4000 موتورسیکلت را ترخیص کند. خراسان جنوبی نیز در کشور کمترین موتورسیکلت توقیفی را دارد که انتظار می رود این استان نیز سریعا موتورسیکلت ها را تعیین تکلیف کند.

او ادامه داد: انتظار می رود استان های با آمار پایین، روزانه 50 موتورسیکلت را ترخیص کنند. 10 استان تهران، اصفهان، فارس، کرمان، شرق استان تهران، یزد، خراسان رضوی و البرز و آذربایجان شرقی و مازندران هستند که 67 درصد  موتورسیکلت های رسوبی در این استان ها هستند.

جانشین رییس پلیس راهور در پایان خاطرنشان کرد: معضل اصلی ما تعطیلات به دلیل شیوع کرونا است. احتمالا در روزهای آینده استان یزد تعطیل شود. این قبیل استان ها یا به صورت غیرحضوری یا با اخذ مجوز فعالیت از استانداری باید با رعایت پروتکل های بهداشتی به امر ترخیص موتورسیکلت ها ادامه دهند.

//انتهای پیام: 5

نظر شما