ترکیبی معجزه آسا این دو ماده عجیب برای درمان بیماری‌هایی معمول

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۲۱:۱۷:۰۹
کد خبر: ۱۰۸۳۶۱۷
ترکیبی معجزه آسا این دو ماده عجیب برای درمان بیماری‌هایی معمول
برخی از ادویه جات و طعم دهنده‌های غذایی به صورت ترکیبی یا منفرد، می‌توانند بیماری‌های مختلف را درمان کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ از آب لیمو در طب سنتی به عنوان ضد عفونی کننده و ادرارآور، غرغره کردن، لوسیون و مقوی استفاده می‌شود. نمک به اندازه آب و اکسیژن برای بدن ضروری است. بدن شما برای عملکرد طبیعی به نمک نیاز دارد، اما میزان بیش از حد می‌تواند به قلب فشار وارد کند. بهتر است به جای نمک خوراکی از نمک هیمالیا استفاده کنید.

از فلفل سیاه هم به عنوان داروی سنتی برای مدت طولانی استفاده می‌شده است؛ بنابراین جای تعجب نیست که این ترکیب به مبارزه با بیماری‌های زیر کمک کند.

۱. گلو درد

با افزودن یک قاشق غذاخوری آب لیموی تازه، نصف قاشق چایخوری فلفل سیاه و یک قاشق چایخوری نمک به یک فنجان آب گرم می‌توانید از گلودرد خلاص شوید. مایع بدست آمده را غرغره کنید.

۲. برداشتن سنگ صفرا

به رسوبات جامد آب گوارشی در کیسه صفرا، سنگ صفرا گفته می‌شود. سنگ صفرا می‌تواند دردناک باشد و در هضم غذا تداخل ایجاد کند. مقداری روغن زیتون، لیمو و فلفل سیاه را در یک فنجان مخلوط کرده و آن را بنوشید. این امر گاهی می‌تواند باعث حرکت سنگ صفرا شود.

۳. زخم‌های پوستی

اگر حالتان خوب نیست، احتمالاً شما به وجود زخم‌هایی در دهان مبتلا هستید. برای رفع این مشکل، یک قاشق غذاخوری نمک هیمالیا را در یک فنجان آب گرم بریزید و هم بزنید. دهان خود را با این روش روزانه سه بار بشویید و زخم‌های شما به زودی از بین می‌روند.

۴. کاهش وزن

آیا می‌خواهید وزن کم کنید؟ این خواسته با این نوشیدنی امکان پذیر است؛ ۱/۴ قاشق چای خوری فلفل سیاه آسیاب شده، ۲ قاشق غذاخوری آب لیمو و یک قاشق غذاخوری عسل را در یک فنجان آب مخلوط کنید و هر روز صبح آن را با معده خالی بنوشید؛ با این کار به سرعت لاغر می‌شوید!

۵. حالت تهوع

فلفل سیاه می‌تواند ناراحتی معده را آرام کند، در حالی که لیمو حالت تهوع را متوقف می‌کند. بنابراین، ۱ قاشق غذاخوری آب لیمو و ۱ قاشق چایخوری فلفل را در یک فنجان بزرگ آب گرم مخلوط کرده و به آرامی جرعه جرعه آن را بنوشید.

۶. سرماخوردگی و آنفلوانزا

لیمو می‌تواند برای سرماخوردگی یا آنفلوانزا معجزه کند. آب نصف یک لیمو و پوست آن را در یک فنجان بزرگ آب جوش بریزید و بگذارید ۱۰ دقیقه بماند و پوست لیمو را از فنجان خارج کنید. این مخلوط را هر روز بنوشید تا حالتان بهتر شود.

نظر شما