پیام تبریک و تسلیت دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پی شهادت سردار صحرایی

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۳:۳۷:۲۵
کد خبر: ۱۰۸۳۹۱۳
پیام تبریک و تسلیت دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پی شهادت سردار صحرایی
دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پیامی شهادت جانباز عالیقدر «سردار حاج رمضانعلی صحرایی» از فرماندهان برجسته دوران دفاع مقدس را به همه رزمندگان و فرماندهان اسلام در خطه شمال کشور تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار اسکندر مومنی در این پیام آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت جانباز عالیقدر سردار سرافراز سپاه اسلام "رمضانعلی صحرایی" را که از پیشکسوتان و مبارزان قبل از انقلاب اسلامی و از فرماندهان دوران دفاع مقدس در گردان امام محمدباقر (ع) لشکر ویژه ۲۵ کربلا و فرماندهی تیپ لشکر ویژه ۲۵ کربلا بودند، به محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، خانواده معظم ایشان و رزمندگان و فرماندهان خطه شمال کشور تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

بی شک مجاهدت‌ها و نقش آفرینی‌های ارزنده و موفق آن سردار مخلص در سنگرهای مختلف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ملت عظیم‌الشأن ایران ماندگار خواهد بود.

از درگاه حق تعالی برای آن شهید والا مقام رفعت جایگاه و هم‌جواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و خیل عظیم شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و برای بیت شریف و آحاد همکاران و همرزمان وی، عزت، سربلندی و ثبات قدم در طریق تمدن‌ساز انقلاب و آرمان‌های بلند شهیدان را مسئلت می‌دارم.

نظر شما