حریق در انبار پوشاک خیابان جمهوری باعث ایجاد ترافیک نشد

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۳:۴۶:۱۳
کد خبر: ۱۰۸۳۹۲۵
حریق در انبار پوشاک خیابان جمهوری باعث ایجاد ترافیک نشد
معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب از انجام عملیات روان سازی تردد خودروها در محل آتش سوزی انبار پوشاک در خیابان جمهوری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی ضمن اعلام این خبر گفت: در ساعت 06:15 صبح امروز، در محدوده خیابان جمهوری به شرق قبل از تقاطع ولیعصر نبش کوچه دلیری یک باب ساختمان انبار پوشاک دچار حریق شد. 

این مقام انتظامی گفت : بلافاصله پس از دریافت این خبر تیمی از کارکنان منطقه 11 پلیس راهور  فاتب در موقعیت حاضر شدند و اقدامات خود را جهت تسهیل عبور و مرور و روان شدن ترافیک محدوده که بر اثر ایستادن و نگاه کردن خودروهای عبوری و مردم در محل حاصل شده بود، انجام دادند .

بهرام آبادی ادامه داد : عوامل آتش نشانی به موقع در محل حاضر بودند و مشغول اطفاء حریق شدند و افرادی که در ساختمان بودند را از موقعیت خارج کردند. 

او افزود: خوشبختانه در این حادثه کسی دچار آسیب و سوختگی نشد و پلیس راهور فاتب تا آخرین لحظه و پس از آن نیز جهت اتمام اقدامات ایمنی و خاموش کردن آتش در محل حادثه حضور داشت و ترافیک را کنترل کرد .

معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب از شهروندان خواست با دیدن حوادثی اینچنینی به تماشا نایستند و اجازه دهند پلیس، عوامل امدادی و اورژانس به موقع در محل حاضر و مشغول اقدامات خود شوند، چرا که با ایستادن و نگاه کردن به این گونه حوادث در خیابان ها و معابر هر لحظه بر حجم ترافیک افزوده شده و کار امداد رسانی و حضور  و خروج یگان های فعال در حادثه به کندی و سختی صورت می پذیرد پس در این گونه حوادث از محل عبور کرده و با این اقدام کار امداد رسانی را برای تیم های امدادی آسانتر نمایید .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز