بارش باران در کشور ادامه دارد/ کاهش دما در پایان هفته

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۸:۳۵:۵۲
کد خبر: ۱۰۸۵۳۸۲
بارش باران در کشور ادامه دارد/ کاهش دما در پایان هفته
کارشناس هواشناسی گفت: از روز پنجشنبه دمای هوا در بیشتر مناطق کشور به طور محسوسی کاهش خواهد یافت.

به گزارش برنا؛ فریبا گودرزی، کارشناس هواشناسی با بیان اینکه از امشب با ورود سامانه بارشی به کشور، در مناطقی از شمال غرب، غرب، جنوب غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش باران، گاهی وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود افزود: بارش باران و وزش باد شدید روز سه شنبه در نیمه غربی کشور،  استان‌های ساحلی دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌های از مرکز کشور، رخ خواهد داد.

این کارشناس هواشناسی تاکید کرد: روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه بر شدت فعالیت سامانه بارشی افزوده شده و در بیشتر مناطق کشور به جز جنوب و جنوب شرق، بارش باران خواهیم داشت و این بارش ها روز جمعه در غالب مناطق کشور به جز شمال شرق و شمال غرب کشور ادامه خواهد یافت.

او اظهار کرد: تا پایان هفته بارش در مناطق کوهستانی و سردسیر البرز مرکزی و ارتفاعات استان اردبیل به شکل برف خواهد بود.

گودرزی اظهار کرد: کاهش دما در شرق سواحل شمالی کشور و شمال شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

او با بیان اینکه ریزش تگرگ در مناطقی از شمال غرب و استان‌های واقع در دامنه زاگرس دور از انتظار نیست افزود: از روز پنجشنبه دمای هوا در بیشتر مناطق کشور به طور محسوسی کاهش خواهد یافت و شاهد کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در شمال شرق کشور در پایان هفته خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی درباره وضعیت آب وهوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا ابری است و در برخی ساعات شاهد بارش باران و وزش باد خواهیم بود. فردا بیشترین دمای هوای تهران به ۱۶ درجه و کمترین آن به  ۱۱ درجه خواهد رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز