در مازندران رخ داد؛

پوشش بیمه‌ای ۳۰۰۰ زن روستایی و عشایری

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۰:۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۰۸۵۴۷۷
پوشش بیمه‌ای ۳۰۰۰ زن روستایی و عشایری
مدیر جهاد کشاورزی نکا از نام‌نویسی ۳ هزار و ۱۴۰ نفر از زنان روستایی و عشایری این شهرستان برای برخورداری از طرح پوشش بیمه روستایی و عشایری خبر داد.

به گزارش برنا؛ سید شبر موسوی از نام‌نویسی ۳ هزار و ۱۴۰ نفر از زنان روستایی و عشایری شهرستان نکا برای برخورداری از طرح پوشش بیمه روستایی و عشایری خبر داد و اظهارکرد: تاکنون اطلاعات ۳ هزار و ۱۴۰ نفر از زنان روستایی و عشایری این شهرستان جمع‌بندی شد که به صندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان و عشایر ارسال خواهد شد.

او افزود: مشمولین واجدین شرایط طرح پوشش بیمه روستایی و عشایری به منظور ثبت نام می توانند با همراه داشتن مدارک شناسایی به مراکز جهاد کشاورزی و این مدیریت مراجعه کنند.

مدیر جهاد کشاورزی نکا خاطرنشان کرد: زنان روستایی و عشایری در محدوده سنی ۱۸ تا ۵۰ سال که فاقد پوشش بیمه‌ای بازنشستگی هستند، می توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

موسوی با بیان اینکه این پوشش بیمه جدای از بیمه درمان است و به منظور تامین آتیه و بازنشستگی مشمولین استفاده می‌شود، گفت: حق بیمه سهم مشمول در سال اول رایگان و در سنوات بعدی با یک درصد افزایش به صورت سالانه دریافت می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز