دستگیری جاعل معروف اسناد ومدارک در تهران

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۵:۴۶
کد خبر: ۱۰۸۵۶۹۶
دستگیری جاعل معروف اسناد ومدارک در تهران
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری و انهدام باند سرقت و کلاهبرداری و کشف 4 فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ کارآگاه  "قاسم دستخال " در تشریح خبر گفت: پانزدهم شهریور ماه یکی از شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی 110 تماس گرفته و حضور 2 نفر سارق مامور نما با لباس و تجهیزات پلیسی را در منزل خود گزارش می دهد که با حضور ماموران گشت کلانتری 124 قلهک 2 نفر سارق بنام های رضا و حسن دستگیر می شوند و پرونده ای با موضوع سرقت بعنف تشکیل و جهت رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی واصل می گردد .

او در ادامه گفت : سارقان که دو نفر بوده اند خود را از عوامل شرکت های حفاظتی و مراقبتی معرفی و اظهار می دارند که با هماهنگی شخصی به نام  "سیامک " در آن محل حضور داشته و زمانی که شاکی به داخل منزل وارد شده در حال سرقت بوده اند که خود را از مامورین معرفی و اقدام به دستبند زدن شاکی می نمایند .

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه تحقیقات متوجه می شوند  "سیامک " دارای سوابق متعدد کیفری می باشد که با اخذ دستور قضائی و با اقدام به موقع پلیسی بیستم شهریور ماه او نیز دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل می شود .

سیامک در تحقیقات اولیه منکر هرگونه ارتباط با متهمان را داشت که با انجام مواجهه حضوری و ارائه مستندات به ارتباط با آنها معترف و اظهار داشت : با همدستی یکی از دوستانم بنام امیر اقدام به تنظیم سند مجعول در خصوص ملک شاکی نموده ایم و از این طریق قصد فروش ملک را داشتیم که با حضور شاکی نقشه مان برملا شد .

سرهنگ دستخال ادامه داد: پس از اعتراف  "سیامک " کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی مخفیگاه  "امیر "را در محدوده خیابان مطهری شناسایی و او را دستگیر می نمایند که در تحقیقات اولیه با اظهارات ضد و نقیض خود سعی در به انحراف کشیدن پرونده را داشته که پس از مواجه با ادله متقن کارآگاهان در تحقیقات تکمیلی مشخص شد امیر با تشکیل باند و با استفاده از مدارک هویتی یکی دیگر از همدستانش به نام سعید وکالت کاری به نام سیامک تنظیم کرده و با اسناد ساختگی تنظیم شده با هماهنگی شرکت های حفاظتی و مراقبتی که دارای تجهیزات پلیسی اعم از دستبند، بوده اند خانه هایی را که از قبل شناسایی شده بود تصرف، و با اقدامات بعدی قصد فروش آنها را داشته اند .

سرهنگ دستخال بیان کرد: اعترافات امیر طی شرحی به نظر مقام محترم قضائی رسید و با اخذ دستور قضایی سعید نیز بیست و هشتم مهر ماه در محدوده خیابان مرزداران دستگیر و به بزه انتسابی معترف گردید .

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی اظهار کرد: با انجام تحقیقات تکمیلی تعداد3 نفر دیگر از شکات که با همین شیوه و شگرد مورد سرقت واقع شده بودند متهمین را شناسایی و با تکمیل پرونده نامبردگان با قرار صادره از سوی بازپرس شعبه 5 دادسرای ناحیه 3 تهران به زندان معرفی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز