وقوع آتش‌سوزی مهیب در اسلامشهر

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۵:۳۸
کد خبر: ۱۰۸۵۷۵۸
وقوع آتش‌سوزی مهیب در اسلامشهر
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اسلامشهر گفت:آتش‌سوزی مهیب انبار دپوی پالت‌های چوبی در اسلامشهر اطفاء و مهار شد.

به گزارش برنا؛ یوسف منطقی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسلامشهر، گفت: آتش‌سوزی بامدادی در انبار نگهداری پالت‌های چوبی با تلاش چند ساعته مأموران آتش‌نشانی اطفاء و مهار شد.

او با تشریح جزئیات این حریق گفت: مقارن ساعت ۲ و ۲ دقیقه بامداد امروز از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ یک مورد حریق انبار دپوی پالت چوبی به آدرس مسیر جنوب به شمال کمربندی الغدیر جنب پمپ بنزین امام رضا (ع) اعلام که بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی به محل اعزام و مشغول اطفاء حریق شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسلامشهر بیان کرد: مأموران آتش‌نشانی پس از رسیدن به محل مشاهده کردند که قسمتی از محوطه این انبار حدوداً ۲ هزار متر پالت‌های چوبی به طور یکپارچه شعله‌ور شده که با توجه به حجم پالت‌های دپو شده و گستردگی وسعت حریق منجر به درخواست حضور خودرو و نیروی کمکی از ایستگاه‌های مجاور شد.

منطقی اضافه کرد: نیروها و خودروهای کمکی بلافاصله در محل حاضر و از چهار جناح اقدام به اطفاء حریق کردند.

او عنوان کرد: پس از حضور خودروهای کمکی اقدام به شارژ آب خودروها کرده و با یک دستگاه لودر سازمان موتوری اقدام به جداسازی پالت‌ها برای جلوگیری از گسترش حریق کرده و نیروها پس از مهار و کنترل آتش سوزی، پالت‌های شعله‌ور را به گوشه‌ای از محوطه انبار منتقل و لکه‌گیری انجام شد و با توجه به اینکه هیچ گونه خطری متوجه اقلام سالم انبار نبود، چهار دستگاه خودروی اطفائی برای احتیاط در محل مستقر و مابقی خودوهای کمکی به ایستگاه مربوطه بازگشتند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسلامشهر با اشاره به حجم گسترده انبار و شدت آتش، تصریح کرد: برای اطفای این حریق به غیر از حضور ۵ تیم عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و گروه‌های امدادی و پشتیبانی شهرداری اسلامشهر، عوامل اورژانس و سپاه، تیم‌هایی از آتش‌نشانی شهر تهران و گلستان در محل حادثه حاضر و مانع از سرایت حریق به سایر بخش‌های مجتمع شدند.

منطقی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت، اما مقادیر زیادی چوب که در محوطه به شکل نابسامانی دپو شده بود طمعه آتش که با تلاش آتش‌نشانان از نفوذ آتش به انبارهای اصلی جلوگیری شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز