مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران:

تابع ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم/ احتمال تغییر ساعت محدودیت‌ها در صورت نیاز

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۹:۴۷:۲۸
کد خبر: ۱۰۸۵۸۶۳
تابع ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم/ احتمال تغییر ساعت محدودیت‌ها در صورت نیاز
فرنوش نوبخت در خصوص احتمال تغییر ساعت محدودیت ها اعمال شده در حمل و نقل عمومی گفت: ساعت ها را بر اساس نیازهای جامعه و سیاست های کلی مدیریت خواهیم کرد و قطعا هرگونه تعییر نیاز باشد حتما اعمال می شود.

به گزارش برنا؛ فرنوش نوبخت، مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران در خصوص شروع طرح کاهش ساعات کاری حمل و نقل عمومی تهران از امروز ۲۰ آبان گفت: ما تابع سیاست های ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم. امروز طبق مصوبه این ستاد قرار بر این شد که اصناف تا ساعت ۱۸ قادر به فعالیت باشند در همین راستا در برنامه زمان بندی تردد خطوط مترو نیز تغییراتی ایجاد شد.

او افزود: همکاران ما در حال نظارت و ارزیابی این مقررات هستند تا از چگونگی پیشروی این طرح آگاه شوند.

نوبخت تصریح کرد: همسو با اجرای این طرح ها مردم هم باید همکاری کنند و ما سعی می‌کنیم این امر را مدیریت کنیم.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران در خصوص ارگان تصمیم گیرنده زمان بندی این طرح افزود: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا که کاهش زمان کارکرد در دستور کار است و ما با توجه به محدودیت های اعمال شده در کارکرد صنوف سعی کرده ایم منطبق با نیاز مردم وارد تعطیلی ها شویم و آن را اجرا کنیم.

او در خصوص فیلم های منتشر شده از ازدحام جمعیت در مترو گفت: ما سیستم کنترلی جمعیت داریم و تابع مردم و مقررات اعمال شده هستیم و به طبع همگی باید برای ریشه کن شدن این ویروس کمک کنیم.

نوبخت ادامه داد: ساعت ۲۰:۳۰ زمان آخرین سرویس دهی است و ما در حال کنترل و بررسی هستیم و امیدواریم بتوانیم در امر مدیریت بیماری کمک کننده باشیم.

او بیان کرد: به جای پرداختن به کمبود ظرفیت های حمل و نقل باید در این امر کمک کننده باشیم و زمان تردد خود را مدیریت کنیم.

نوبخت در خصوص احتمال  تغییر ساعت این محدودیت ها گفت: ما ساعت ها را بر اساس نیازهای جامعه و سیاست های کلی مدیریت خواهیم کرد قطعا هرگونه تعییری نیاز باشد آن را اعمال می‌کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز