عامل قطع دست یکی از شهروندان تهرانی به وسیله شمشیر دستگیر شد/اظهارات تکان دهنده قربانی + عکس

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۴:۵۲:۳۶
کد خبر: ۱۰۸۶۲۶۷
عامل قطع دست یکی از شهروندان تهرانی به وسیله شمشیر دستگیر شد/اظهارات تکان دهنده قربانی + عکس
در عملیات پلیس امنیت پایتخت، عامل قطع دست یکی از شهروندان تهرانی به وسیله شمشیر دستگیر شد.

به گزارش برنا؛  ظهر یکی از روزهای پاییزی در خیابان دماوند، یک نزاع کوچک منجر به اتفاقات وحشتناکی می شود که تبعات آن زندگی یک جوان ورزشکار را نابود کرد. 

قربانی این حادثه که در حین نزاع به وسیله شمشیر به او ضربه وارد می شود و دست چپ او قطع می شود هیچ سابقه کیفری و دستگیری ندارد.

او در این رابطه به خبرنگار برنا گفت: ما برای دیدن یکی از دوستان خود به آن محل رفتیم تا از داخل خانه او مقداری از وسایل خود را برداریم. برادر من به داخل خانه رفت و در این لحظه چند نفر در آن محل با رفتاری خشن به سمت من آمدند و گفتند نباید در این محل بمانی و چرا چند دقیقه است که در این خیابان توقف کرده ای ؟

دست قطع شده

او افزود: ما این افراد را به هیچ وجه نمی شناختیم و بارها به آن ها گفتم که اجازه دهید من زنگ این خانه را بزنم تا متوجه شوید برای دیدن دوستم آمده ام اما به من اجازه نمی دادند و فریاد می زدند ما مرد جنگی هستیم. یکی از افراد به صورت برادرم ضربه وارد کرده بود و پس از درگیری با برادرم متواری شده بود و بعد از چند دقیقه به همراه چند نفر دیگر با شمشیر و قمه به محل برگشتند و بلافاصله با ضربه شمشیر دست چپ من را قطع کرد.

قربانی این نزاع خاطرنشان کرد: چندین مرتبه در مواجهه اول به آن ها گفتم از ایستادن در این محل سونیتی ندارم و تا چند لحظه دیگر برادرم می آید و می رویم اما آن ها از همان ابتدا من را هل می دادند و تهدید می کردند. کسی که دست برادرم را قطع کرد سعید نام دارد و قبلا نیز سابقه نزاع و درگیری داشته است. آن ها کاپشنم را به روی سرم کشیدند و با مشت و لگد من را می زدند. در لحظه ای که برادرم رسید با کلانتری تماس گرفته بودم اما آن ها به زمان نزاع نرسیدند. بعد از اینکه دستم را قطع کردند به داخل خانه فرار کردیم و من بارها از آن ها خواستم و خواهش کردم اجازه دهند تا دستم که در خیابان افتاده است را بردارم اما با شمشیر به درب ضربه می زدند و عربده کشی می کردند.

او افزود: حتی در حال بالا آمدن از دیوار خانه بود و ما را تهدید به مرگ کرد. سردسته این افراد سعید نام داشت و امروز مدعی است که ما خودزنی کرده ایم. چه کسی برای خودزنی دست خود را قطع می کند؟ دست من پیوند خورده است اما 90 درصد توانایی خود را از دست داده است. ما شاهد داریم و چهره او را دیده اند.

در این میان متهم این پرونده به خبرنگار برنا گفت: من مغازه املاکی دارم و من ضربه ای به این فرد نزدم. آن ها من را مورد ضرب و شتم قرار دادند. من در مقابله مغازه خود بوده ام و این افراد از محله ای دیگر آمده و به من حمله کردند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت تهران در این خصوص گفت: سعید به همراه چهار نفر دیگر به این دو برادر حمله کرده است و هنگامی که داخل یک منزل نیز فرار می کنند به آن منزل نیز حمله می کنند که در عملیات پلیس به سرعت دستگیر شدند.

//انتهای پیام:4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز