کشف علت حقیقی مرگ سها رضانژاد

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۳:۱۴:۱۳
کد خبر: ۱۰۸۶۵۳۱
کشف علت حقیقی مرگ سها رضانژاد
به علت گذشت زمان طولانی از رها شدن جنازه و از بین رفتن بافت نرم در بسیاری از قسمت‌های بدن و آثار فساد نعشی، امکان تعیین هویت از روی چهره و معاینه ظاهری امکان‌پذیر نبود. البته متعلقاتی همراه جسد بود که از آنها استفاده شد اما به‌طور قطعی مشخص نبود که جسد متعلق به سها است و به همین خاطر آزمایش DNA انجام شد.

به گزارش برنا؛ پس از گرفتن نمونه از جنازه و خون پدر و مادر این خانم، نمونه‌ها برای انجام آزمایش DNA به تهران ارسال و با توجه به حساسیت موضوع، در کوتاه‌ترین زمان ممکن نتیجه آزمایش اعلام و هویت جسد شناسایی شد.

پزشکی قانونی اعلام کرد: با توجه به اینکه قسمت زیادی از بافت نرم بدن از بین رفته بود، تنها در حد معاینه ظاهری امکان بررسی علت فوت وجود داشت که در بررسی‌ها هیچ آثار بزه در جسد وجود نداشت و نتیجه آن اعلام شد. البته برای تعیین دقیق علت فوت، با وجود از بین رفتن بافت نرم و فساد نعشی، نمونه‌هایی برای آزمایش گرفته شد و مورد بررسی قرار گرفت که در آنها نیز نشانه‌ای مبنی بر بزه دیده نشد. با توجه شکستگی‌های متعدد در استخوان جمجمه، ستون فقرات، دنده‌ها و اندام فوقانی و تحتانی و محرز نشدن آثار بزه، علت دقیق فوت صدمات متعدد بدنی در اثر اصابت جسم سخت تعیین شد که می‌تواند با فرضیه سقوط از ارتفاع مطابقت داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز