معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد:

آغاز طرح زمستانی پلیس راهور تهران بزرگ از امروز

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۴:۵۶:۴۳
کد خبر: ۱۰۸۷۵۵۰
آغاز طرح زمستانی پلیس راهور تهران بزرگ از امروز
سرهنگ علی همه خانی از شروع و آغاز طرح زمستانه پلیس راهور تهران بزرگ به پهنای تمامی معابر پایتخت و آمادگی پلیس برای رویارویی با شرایط خاص جوی خبر داد .

به گزارش برنا؛ معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر گفت : از صبح امروز طرح زمستانه پلیس راهور تهران بزرگ به وسعت تمامی معابر شهر تهران به مرحله اجرا در آمد .

او گفت : این طرح که  با  آمادگی کامل عوامل پلیس راهور  برای شرایط جوی پیش رو و در فصل بارندگی و برف پیش بینی گردیده  ، با استقرار تیم های پلیس راهور تهران بزرگ و دستگاه های ذیربط در معابر  و میادین و بزرگراههای پایتخت از صبح امروز شروع و این سازمان ها  اقدامات و فعالیت های  خود را آغاز کردند .

همه خانی افزود : یکی از مهم ترین کارها در این طرح مشترک ،  همدلی ارگان ها با یکدیگر است چرا که اگر در بین سازمان ها در هر کار جمعی یکدلی و اتفاق نظر وجود داشته باشد ، اقدامات و کارها سریع تر پیش رفته و هدف نهایی حاصل می گردد و در این طرح نیز همدلی  واتحاد بین دستگاههای اجرایی است که می تواند راه را برای نظم و سهولت تردد شهروندان هموار سازد  .

او بیان کرد : پیش بینی های هواشناسی  از شرایط جوی در فصل بارندگی نیز ما را در هر چه بهتر انجام دادن  فعالیت ها و چینش نیروها و اطلاع رسانی های به موقع به شهروندان  و استفاده حداکثری از توان پلیس جهت ایمنی  تردد  شهروندان و برقراری نظم عبور  و مرور کمک خواهد کرد و تصمیم گیری ها را در مورد طرح ها و استقرار عوامل در معابر سهولت می بخشد . 

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت : یکی از دغدغه های پلیس راهور در فصول بارندگی مخصوصا در حین بارش  برف ، لغزنده شدن سطح معابر است که پس از بارش  ها این اتفاق می افتد و حرکت خودروها کند شده بر ترافیک معابر  افزوده می شود که خوشبختانه در این طرح با تمهیداتی که اندیشیده شده و اعزام سریع نیروهای برف روبی  و با استفاده از دستگاههای مکانیزه  به محل های  اعلامی پلیس راهور ، این مهم تحقق یافته و نگرانی در این خصوص نداریم .

او به شهروندان اطمینان داد: پلیس راهور تهران بزرگ با رصدی که از معابر شهری پایتخت توسط دوربین های مرکز کنترل ترافیک هوشمند در تمامی ساعات شبانه روز و 24 ساعته دارد تمامی آبگرفتگی ها و بارش ها را رصد نموده و به موقع هرگونه کندی حرکت و توقف خودروها را در شرایط جوی به همکاران خود و عوامل اجرایی منتقل نموده و اجازه نخواهد داد شهروندان و رانندگان در ترافیک ناشی از ریزش برف و باران در خودرو منتظر بمانند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز