کشف انبار احتکار قطعات خودرو

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۸:۰۱:۱۸
کد خبر: ۱۰۸۷۶۴۴
کشف انبار احتکار قطعات خودرو
فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک انبار لوازم و قطعات خودرو به ارزش 140 میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی کلانتری 11 شهر کرمان خبر داد.

به گزارش برنا؛ سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران انتظامی کلانتری 11 فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با انجام یک سری کار تحقیقاتی از دپو و احتکار قطعات و لوازم خودرو در ساختمانی به متراژ 3 هزار متر مربع در مرکز شهر کرمان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود : ماموران انتظامی پس از اطمینان از صحت خبر و با هماهنگی دستگاه قضائی در بازرسی از  محل، موفق شدند بیش از 120 هزار قطعه لوازم خودرو احتکار شده را کشف کنند.

سردار ناظری با اشاره به اینکه پلیس کرمان، مبارزه با قاچاق کالا در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی را همواره در دستور کار خود دارد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را بالغ بر 140 میلیارد ریال برآورد کردند. 

فرمانده انتظامی استان کرمان در خاتمه ضمن تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس از آنان خواست درصورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

نظر شما