در بخش رخ تربت حیدریه صورت گرفت؛

فعالیت ۱۴ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۰:۲۰:۲۹
کد خبر: ۱۰۸۷۸۸۱
فعالیت ۱۴ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی
۱۴ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی با بیش از ۳۵۰ عضو در بخش رخ تربت حیدریه فعال است.

به گزارش برنا؛ رییس جهاد کشاورزی بخش رخ  گفت : این صندوق‌ها زیر نظر جهاد کشاورزی و فعالیت ۱۴ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در بخش رخبا هدف حمایت از زنان و اشتغال زایی در روستا‌ها ایجاد شده است.

مهدی شیبانی افزود: از محل پس انداز اعضای صندوق‌ها در سال گذشته ۳۵۰ میلیون  ریال جمع آوری و بیش از 6 و نیم میلیارد ریال تسهیلات به اعضای این صندوق‌ها درمنطقه رخ پرداخت شده است.

او گفت: این تسهیلات به منظور اجرای طرح‌هایی از جمله، صنایع دستی، تولید پوشاک، گلخانه، پرورش دام سبک و سنگین، گیاهان دارویی،   بوم گردی پرداخت شده است.

رئیس جهاد کشاورزی رخ با بیان این که این صندوق برای حمایت از روستائیان با اولویت زنان روستایی، تشکیل صندوق‌های خرد محلی زنان روستایی را در دستور کار خود قرار داده است خاطر نشان کرد:  تا پایان امسال نیز  یک صندوق دیگر  در بخش رخ راه اندازی خواهد شد.

او تصریح کرد: با توجه به زمینه‌های اشتغالزایی که صندوق خرد زنان روستایی دراین بخش  ایجاد می‌کند، یکی از برنامه ریزی جهاد کشاورزی  افزایش تعداد صندوق‌ها و ایجاد زمینه برای فعالیت هر چه بهتر آنهاست.

شیبانی تاکید کرد: راه اندازی این  صندوق‌ها در روستا‌ها در راستای توانمند سازی زنان روستایی ، تامین مالی خانواده‌ها و ایجاد اشتغال زنان روستایی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز