شکایت از آیفون ۱۲ مینی بخاطر سنسور اثر انگشت

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۱:۳۳:۴۳
کد خبر: ۱۰۸۷۹۷۰
شکایت از آیفون ۱۲ مینی بخاطر سنسور اثر انگشت
طبق گزارش کاربران در سایت‌های مختلف و انجمن اپل، سنسور اثر انگشت گوشی آیفون 12 مینی عملکرد خوبی ندارد و کاربران برای باز کردن قفل گوشی دچار مشکل می‌شوند.

به گزارش برنا؛ برخی از افرادی که به تازگی گوشی آیفون 12 مینی را خریداری کرده‌اند،  در سایت‌ها و انجمن های مختلفی مانند MacRumors، انجمن اپل و Reddit گزارشی از عملکرد نامناسب سنسور اثر انگشت گوشی هوشمند کوچک خود ثبت کرده اند. به گفته آن‌ها، این سنسور اثر انگشت نمی‌تواند به خوبی انگشت آن ها را شناسایی کند و قفل گوشی را باز کند. آن ها نه تنها در راه اندازی دوربین یا چراغ قوه مشکلی دارند؛ بلکه برای کشیدن قفل با انگشت خود به سمت بالا نیز دچار مشکل می‌شوند.

برخی از کاربران معتقدند که این مشکل ممکن است به دلیل وجود مشکل در برق ‌رسانی یا زمین بردها باشد؛ زیرا این مشکلات گاهی اوقات زمانی که شارژر به گوشی متصل است یا گوشی قاب ندارد برطرف می‌شود.

هنوز شرکت اپل پاسخ یا واکنشی به این ادعاها نداشته است. همچنین هنوز مشخص نیست که این مشکل چه قدر جدی است و چند درصد از کاربران آن را تجربه کرده‌اند؛ اما از تعداد گزارشات در سایت‌های مختلف مشخص است که این موضوع یک حادثه نبوده است. به هر حال این موضوع اصلا اتفاق خوشایندی برای گوشی از سری آیفون 12 که بسیار خاص بود و افراد زیادی منتظر آن بودند نیست.

نظر شما