وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛

لایحه رتبه بندی معلمان در دستور کار/ افزایش حقوق معلمان با اجرای طرح جدید رتبه بندی

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۲:۲۹:۳۲
کد خبر: ۱۰۸۸۰۱۴
لایحه رتبه بندی معلمان در دستور کار/ افزایش حقوق معلمان با اجرای طرح جدید رتبه بندی
حاجی میرزایی گفت: با اجرای طرح جدید رتبه بندی، معلمان بر اساس صلاحیت عمومی، تخصصی و حرفه‌ای رتبه بندی می‌شوند و دریافتی معلمان طبق رتبه‌ای که کسب می‌کنند بیشتر خواهد شد..

به گزارش برنا؛ محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه دیدار با حاجی بابایی گفت:  تلاش شده تا موقعیت مناسب را برای همکاران فرهنگی ایجاد کنیم.

حاجی میرزایی درباره لایحه رتبه بندی معلمان گفت: پیش نویس لایحه رتبه بندی معلمان تهیه شده و از طرف معاون اول رئیس جمهور به دولت داده شده و در دستور کار کمیسیون اجتماعی دولت قرار گرفته است.

او افزود: در صورت تصویب رتبه بندی معلمان در دولت این طرح بعنوان لایحه برای تصویب به مجلس فرستاده خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: با اجرای طرح جدید رتبه بندی، معلمان بر اساس صلاحیت عمومی، تخصصی و حرفه‌ای رتبه بندی می‌شوند و دریافتی معلمان طبق رتبه‌ای که کسب می‌کنند بیشتر خواهد شد.

حاجی میرزایی ادامه داد: افزایش حقوق پارسال معلمان بر اساس فصل ۱۰ انجام شد که این مشمول سایر کارکنان دولت نیز شد و عملا افزایش حقوق معلمان بعنوان رتبه بندی را خنثی کرد.

او خاطرنشان کرد: ما تلاش می‌کنیم که در لایحه جدید موقعیت مناسب تری را برای افزایش حقوق معلمان داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش از بارکد دار شدن صفحات کتاب‌های درسی خبر داد و افزود: دانش آموزان با قرار دادن تلفن همراه روی هر بارکد می‌توانند از ارزش افزوده بیشتری استفاده کنند و فیلم‌ها و محتواهای بیشتری را درباره موضوع درسی دریافت کنند.

او در پایان گفت: هم اکنون خانواده ها در ارتباط با معلمان هستند. پرستاران در مراکز درمان برای سلامت بیماران تلاش می کنند اما در کرونا آموزش و پرورش وارد خانه ها شده و همگان می دانند که معملمان چه اقدامات مناسبی انجام می دهند.

//انتهای پیام:5

نظر شما