در منطقه ۱۹ رخ داد؛

اجرای طرح حریم سازی مدارس دخترانه

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۱:۰۱:۵۴
کد خبر: ۱۰۸۸۰۳۵
اجرای طرح حریم سازی مدارس دخترانه
شهردار منطقه 19 گفت: طرح حریم سازی مدارس دخترانه در منطقه 19 از مدرسه فدک کلید خورد.

به گزارش برنا؛ علی توکلی با اشاره به دستورالعمل طرح حمایت از توسعه و تجهیز مدارس اداره آموزش های شهروندی شهرداری تهران گفت: در همین راستا طی بازدید از مدارس دخترانه محدوده منطقه، مدرسه فدک برای اجرای طرح حریم سازی انتخاب شد.

او افزایش امنیت و آرامش دانش آموزان را در ساعات استفاده از حیاط مدرسه علت اصلی اجرای طرح حریم سازی در مدارس دخترانه اعلام کرد و افزود: طی بازدید انجام شده از مدرسه فدک مشاهده شد که ساختمان های مسکونی اطراف به این مدرسه مشرف بوده و دیوارهای آن  از ارتفاع کافی برخوردار نیستند. برای رفع این مشکل  نیز سازه مسقفی به مساحت 120 متر مربع و با ارتفاع 5/3 متر در حال اجرا است.

به گفته توکلی این سازه دارای ستون های فلزی و مجهز به سقف پلی کربنات بوده و ارتفاع آن باعث ایجاد حریم برای مدرسه و حفظ آرامش بصری دانش آموزان بویژه در ساعت زنگ ورزش می شود.

شهردار منطقه خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت حیاط مدرسه فدک (دارا بودن زمین های بسکتبال و والیبال) اجرای این سازه به دانش آموزان این امکان را می دهد که بنا به سلیقه و اختیار خود از محوطه مدرسه استفاده کنند.

این مسئول در بخش دیگری با اشاره به تجهیز و رفع مشکلات عمرانی مدارس افزود: در همین راستا نیز برنامه بازدید از مدارس و احصاء نیازهای عمرانی آن ها در حال انجام است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز