سید محمود میر لوحی در تذکری به شهرداری تهران:

رسیدگی به تخلفات و معرفی متخلفان مدیریت گذشته به مراجع قضایی باید تسریع شود/ محافظه کاری شهرداری ، کم کم به جایی رسیده که اشکالات دوره قبل به اسم این دوره ثبت می‌شود

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۵:۱۰:۱۰
کد خبر: ۱۰۸۸۱۷۹
سید محمود میر لوحی گفت: من احساس می کنم محافظه کاری همکاران ما در بخش های اقتصادی و حقوقی شهرداری، کم کم به جایی رسیده است که اشکالات دوره قبل به اسم این دوره ثبت می شود و من تقاضا می کنم از آقای حناچی که از زحمات همکاران خود دفاع کنند.

به گزارش برنا؛ سید محمود میرلوحی، رئیس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران در دویست چهل و هشتمین جلسه شورا در تذکری به شهردار تهران گفت: من احساس می کنم محافظه کاری همکاران ما  در بخش های اقتصادی و حقوقی شهرداری، کم کم به جایی رسیده است که اشکالات دوره قبل به اسم این دوره ثبت می شود و من تقاضا می کنم از آقای حناچی که  از زحمات همکاران خود دفاع کنند.

او با انتقاد از مشخص نبودن وضعیت چند صد گزارش سازمان بازرسی از دوره گذشته افزود: رسانه ملی گزارشی از پروژه های مشارکتی سال های اخیر منتشر می کند و وقتی شهردار منطقه 5 توضیح می دهد، باز هم گزارشگر صدا و سیما در جمع بندی طوری موضع می گیرد که دوره چهارم و پنجم را در بی انضباطی ها و تخلفات مالی رخ داده پیوند بزنند.

محمود میرلوحی گفت: من از حناچی خواسته ام که هم به صورت حقوقی و هم به صورت اطلاع رسانی، تاخیری در رسیدگی نداشته باشند. چنانچه در مصوبه تلفیق بودجه 93 را داده ایم و خواستیم که متخلفین طی 6 ماه به قوه قضاییه معرفی شوند که متاسفانه تاخیر شده است و هرچقدر این تاخیر بیشتر شود، ممکن است در آینده دامن دوره پنجم شورای شهر را هم بگیرد به خصوص با توجه با برنامه ریزی هایی که شده است و بخش هایی از آن در همین رفتارهای صدا و سیما بروز پیدا کرده است. من استدعا دارم آقای حناچی در این موارد سرعت بیشتری به کار بدهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز