کشف محموله بزرگ موادمخدر

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۵:۲۰:۴۸
کد خبر: ۱۰۸۸۱۹۱
کشف محموله بزرگ موادمخدر
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک تن و 700 کیلو موادمخدر از یک دستگاه تانکرگاز در شهرستان بندر لنگه خبر داد.

به گزارش برنا؛ سردار غلامرضا جعفری در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدرو سوداگران مرگ و در اجرای طرح عملیاتی نصر، نیروهای مجرب وآموزش دیده عملیات ویژه مبارزه با موادمخدر مستقر در ایست و بازرسی پاسگاه برکه سفلین با انجام اقدامات تخصصی از تصمیم قاچاقچیان مبنی بر انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر مطلع شدند.

او با بیان اینکه مأموران با رصد اطلاعاتی و تحرکات اعضای این باند دریافتند قاچاقچیان قصد دارند محموله مذکور را در پوشش تانکر حامل گاز منتقل کنند، افزود: مأموران حین کنترل خودروهای عبوری در محورمواصلاتی" خمیر – بندر لنگه" تریلر کشنده حامل مواد مخدر را شناسایی و ضمن  هماهنگی با مقام قضائی آن را جهت بررسی بیشتر به داخل یگان منتقل کردند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: در بازرسی از تریلر170بسته 10کیلویی به میزان یک تن و719کیلو و200 گرم تریاک که به طرز ماهرانه و با پوشش های خاص درداخل تانکر گاز جاسازشده بود کشف که یک قاچاقچی دراین رابطه دستگیرشد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: خودرو توقیفی به همراه مواد مخدر مکشوفه به پلیس مبارزه با موادمخدر استان منتقل و متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

نظر شما