محمد مهدی ناصحی مطرح کرد:

نیازمند مشوق در تعرفه خدمات الکترونیک

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۹:۳۱:۱۶
کد خبر: ۱۰۸۸۴۳۴
نیازمند مشوق در تعرفه خدمات الکترونیک
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: پیشنهاد ما این است که در تعرفه خدمات الکترونیک نیز مشوق‌هایی در نظر گرفته شود، زیرا این موضوع هم به نفع خدمات دهنده و هم به نفع خدمات گیرنده و هم به نفع خریدار خدمات سلامت است.

به گزارش برنا؛ محمد مهدی ناصحی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در اولین جلسه شورای هماهنگی سازمان‌های بیمه گر که با حضور مدیران عامل سازمان‌های بیمه سلامت، تامین اجتماعی و بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح برگزار شد، افزود: امیدواریم بتوانیم با هم فکری و هماهنگی با سازمان‌های بیمه گر پایه، عملکرد بهتری داشته باشیم.

او ادامه داد: هماهنگی‌ها بین خود سازمان‌های بیمه گر و سایر دستگاه‌ها باید انجام شود. یکی از زیرساخت‌های مهم مورد نیاز در حوزه سلامت، اقدامات الکترونیک است. به هر حال، با وجود تمام محدودیت‌ها، این اقدامات در حوزه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک انجام شده است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت اظهار کرد: در جلسه آینده شورای هماهنگی نیز خرید راهبردی خدمات سلامت مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. ایجاد هماهنگی بین سازمان‌های بیمه گر پایه در زمینه اقدامات مشترک می‌تواند آثار  مناسبی داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز