معاون درمان ستاد مقابله با کرونا تهران:

هواپیماها یکی از مکان های انتقال کرونا هستند/مردم در اجرای محدودیت‌های کرونایی همراهی کنند/ مصرف لبنیات ضرری برای مبتلایان به کرونا ندارد

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۰۵:۴۰:۴۴
کد خبر: ۱۰۸۸۷۴۶
هواپیماها یکی از مکان های انتقال کرونا هستند/مردم در اجرای محدودیت‌های کرونایی همراهی کنند/ مصرف لبنیات ضرری برای مبتلایان به کرونا ندارد
نادر توکلی گفت: یکی از اماکن در انتقال ویروس کرونا هواپیماها هستند اما تاکنون برای شرکت‌های هواپیمایی مصوبه بهداشتی صادر نشده است.

به گزارش برنا؛ در پیک کرونا به سر می‌بریم. شهرها بر اساس وضعیت سطح‌بندی شده است و تهران در وضعیت قرمز قرار دارد. این در حالی است که در کشور از هفته گذشته محدودیت‌های کرونایی اعمال شده است. هرچند برخی از اصناف هم این قضیه را چندان جدی نمی‌دانند.

تاکنون برای شرکت‌های هواپیمایی مصوبه بهداشتی صادر نشده است

نادر توکلی، معاون درمان ستاد مقابله با کرونا تهران درباره آخرین اقدامات در زمینه مهار بیماران کرونایی در ترمینال‌ها  و ایرلاین‌ها به خبرنگار برنا گفت: هنوز درباره روال اجرایی این قضیه اقدام ویژه‌ای انجام  نشده است.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا تهران افزود: یکی از اماکن برای انتقال ویروس کرونا هواپیماها هستند. تاکنون برای شرکت‌های هواپیمایی مصوبه بهداشتی صادر نشده و هرگونه صحبت در این باره ادعا بوده است. البته هیچ یک از اقدامات مصوبه ستاد را نداشته و فرآیند اجرایی آن به شکل رسمی انجام نشده است.

او درباره اقدامات برای سایر ناوگان‌های مسافربری تصریح کرد: وضعیت مذکور قابل تعمیم به تمامی شرکت‌های مسافربری ریلی، هوایی، زمینی، دریایی و ... است.

نیازمند همراهی مردم هستیم

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا تهران درباره اعمال محدودیت‌های کرونایی از هفته گذشته و تاثیر این اقدامات افزود: برای تحقق این مهم به همراهی مردم نیازمند هستیم. هرچند تاکنون شاهد اقدامات و همراه مناسبی از سوی مردم نبودیم.

توکلی تصریح‌کرد: تهران در وضعیت نامناسبی قرار دارد. آمار مرگ‌ومیر و ابتلا به کرونا رو به افزایش است. روزانه حدود 6 هزار نفر بستری می‌شوند.

عدم مصرف لبنیات در ایام کرونا غیرعلمی است

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا تهران در خصوص شایعه عدم استفاده از لبنیات در بیماران کرونایی گفت: مصرف لبنیات ضرری برای بیماران کرونایی ندارد و چنین ادعاهایی کاملا غیر علمی است.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز