نظافتچی که سارق منازل شمال تهران از آب درآمد

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۴:۳۹:۵۳
کد خبر: ۱۰۸۹۳۲۹
نظافتچی که سارق منازل شمال تهران از آب درآمد
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری نظافتچی منزل که با همدستی همسرش اقدام به سرقت لوازم با ارزش خانه صاحبکار خود در شمال تهران کرده بود، خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ کارآگاه "سعید مجیدی" در تشریح خبر گفت: پرونده ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری 123 نیاوران تشکیل شده و به همراه دو نفر متهم به نام های سمیرا و مالک جهت رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد.

شاکی در اظهاراتش بیان داشت: حدود 9 ماه پیش از طریق یکی از بستگان، سمیرا به من معرفی شد تا برای انجام نظافت و امور منزل و محل کارم مشغول بکار شود تا اینکه بعد از گذشت5 ماه از حضور او متوجه شدم تعداد 11 قلم از ظروف نقره منزلم به ارزش یک میلیارد تومان به سرقت رفته و از محل کارم نیز یک دستگاه گوشی تلفن همراه سرقت شده است و با توجه به اینکه هیچ گونه مراسمی در خانه برگزار نکردیم و تنها کسی که به منزل رفت آمد داشته سمیرا بوده است به او مطنون هستم.

سرهنگ مجیدی تصریح کرد: بادریافت پرونده تحقیقات مقدماتی از متهمان انجام و آن ها منکر هرگونه انجام سرقتی شدند که با تناقض گویی های متعدد شک کارآگاهان برانگیخته شد و گزارش تحقیقات به نظر دادیار شعبه اول دادسرای ناحیه 15 تهران رسید و متهمان با قرار صادره جهت ادامه بازجویی و کشف جرم در اختیار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: سمیرا وقتی با ادله متقن کارآگاهان که با بهره گیری از شیوه های نوین کشف جرم بدست آمده بود روبرو می شود چاره ای جز بیان حقیقت نداشته و اعتراف می کند که از حدود 5 ماه پیش با توجه به اینکه شاکی بیمار بود و خانواده او درگیر بیماری اش بودند با همدستی همسرم از فرصت استفاده کردیم و ظروف نقره و دلار را از منزل شاکی طی چندین نوبت ربوده و در بازار به مبلغ 35 میلیون تومان به فروش رساندیم .

با اعتراف صریح سمیرا از همسرش به نام مالک نیز بازجویی شد و او لب به اعتراف گشود و اعلام داشت که اموال را به مغازه ای در بازار نقره فروش های تهران فروخته و پول حاصله را برای خوش گذرانی خرج کرده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: پس از اخذ دستور قضایی اکیپی از کارآگاهان با هدایتو راهنمایی متهم به مغازه مالخر مراجعه که در نهایت منجر به دستگیری خریدار اموال مسروقه بنام سعید و کشف تعداد سه قلم از اموال مسروقه شاکی به ارزش 150 میلیون تومان شدند که در تحقیقات از نامبرده، وی به خرید اموال مسروقه اعتراف و اعلام کرد که مابقی اموال را به قالکار(آبکار) داده ام و آب شده است و رضایت مالباخته را جلب می کنم.

سرهنگ مجیدی در پایان گفت: با اعتراف صریح متهمان و دستگیری تمامی مرتبطان پرونده هر 3 متهم با قرار صادره به زندان معرفی و اموال مکشوفه طی صورتجلسه ای تحویل شاکی شد.

نظر شما