دستگیری ۱۱ فرد مسلح در شرق کشور

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۵:۰۶:۰۹
کد خبر: ۱۰۸۹۳۵۰
دستگیری ۱۱ فرد مسلح در شرق کشور
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مخلان نظم و امنیت عمومی مردم از دید تیز بین پلیس پنهان نخواهند بود از اجرای طرح ضربتی مقابله با اراذل و اوباش و دستگیری 11 شرور مسلح در 48 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش برنا؛ سردار احمد طاهری بیان داشت: به منظور ارتقاء امنیت عمومی و برخورد با  افراد شرور و اوباشگر که در سطح شهرستان زاهدان، با اعمال خلاف و ناشایست باعث اخلال در آرامش و امنیت شهروندان می شدند، طرح ضربتی مقابله با اراذل و اوباش به مدت 48 ساعت در سطح شهرستان زاهدان اجرا شد.

او افزود: در راستای این طرح 11 شرور مسلح  که دارای سوابق مجرمانه ای چون حمل سلاح گرم، قدرت نمایی با سلاح، راه اندازی نزاع دسته جمعی و ایجاد رعب و وحشت عمومی داشتند، شناسایی و در چند عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در راستای این طرح و در جریان دستگیری این افراد شرور 11 قبضه سلاح گرم به همراه چندین قبضه سلاح سرد کشف شد.

سردار طاهری در ادامه با اشاره به اقدامات خوب و موثر پلیس استان طی روزهای اخیر در برخورد با مجرمان به کشف بیش از 100 قبضه سلاح گرم و غیر مجاز در عملیات های هفته گذشته پلیس استان اشاره کرد و گفت: در یکی از این عملیات های موفقیت آمیز، صبح امروز با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان 4 نفر اعضای یک باند مسلح با 4 فقره آدم ربایی در این استان و استان کرمان، دستگیر شدند و تعداد 3 قبضه سلاح کلاش و مقادیر زیادی مهمات جنگی از آنها به دست آمد.

او با تأکید بر اینکه افراد شرور و مخلان نظم و امنیت عمومی هرگز از دید تیزبین پلیس پنهان نخواهند بود از شهروندان، ریش سفیدان طوایف و به خصوص جوانان فهیم استان خواست در مقابله با جرایم و هر گونه قانون شکنی در سطح استان، نقش بیشتری را ایفا کنند و در این راه یاری رسان پلیس باشند.

سردار طاهری وحدت و همبستگی و دین داری مردم را از شاخصه های خوب استان سیستان و بلوچستان برشمرد و گفت: سران طوایف در استان پهناور سیستان و بلوچستان وظیفه مهمی را در خصوص مصون نگاه داشتن افراد طایفه خود از انواع جرایم دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز