محموله بزرگ روغن خوراکی احتکاری کشف شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۴:۵۸:۱۷
کد خبر: ۱۰۸۹۹۸۰
محموله بزرگ روغن خوراکی احتکاری کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر از کشف بیش از 4.5 تن روغن خوراکی احتکار شده به ارزشی بالغ بر 4 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش برنا؛ مهدی خادمی، فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر از کشف بیش از 4.5 تن روغن خوراکی احتکار شده به ارزشی بالغ بر 4 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع مواد غذایی توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

او تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران متهم را که اقدام به احتکار روغن در منزل خود کرده بود شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهربا اشاره به کشف 4 هزار و 560 کیلو روغن خوراکی به ارزشی بالغ بر 4 میلیارد ریال از محل نگهداری کالا توسط متهم، تصریح کرد: این سوداگر نظام اقتصادی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

خادمی با اشاره به این که هدف از احتکار و قاچاق کالا ضربه به اقتصاد کشور، منفعت‌طلبی و سوء استفاده از نیازمندی‌های عمومی است، از مردم خواست در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.

نظر شما