گروگان گیری در خراسان

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۰۷:۱۴:۳۸
کد خبر: ۱۰۹۰۱۵۹
گروگان گیری در خراسان
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری پدری عصبانی که 3 فرزندش را در منزل به گروگان گرفته بود و رهایی گروگان ها خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ "مجید یگانه پور" اظهار داشت: در پی مراجعه زنی به دفتر امام جمعه شهرستان و بیان اینکه همسرش 3 فرزند وی را در منزل به گروگان گرفته است، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله ماموران انتظامی  به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد پدر خانواده 2 پسر 5 و 14 ساله و یک دختر 4 ساله اش را در منزل حبس و تهدید به کشتن و پرت کردن آنها از پنجره می کند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران اقدامات خود را برای رهایی گروگان ها شروع کردند، تصریح کرد: ماموران انتظامی و مشاوران و مددکاران اجتماعی از حدود ساعت 12 ظهر با سعه صدر و با توجه به وضعیت روحی و روانی گروگانگیر تلاش کردند تا با مذاکره گروگان ها را آزاد کنند.

یگانه پور بیان داشت: سرانجام و با توجه به اینکه پدر خشمگین با مذاکره حاضر به آزاد کردن فرزندان نشد، ماموران پس از هماهنگی قضائی با همکاری عوامل امدادی و با هوشیاری و درایت کامل در اقدامی غافلگیرانه وارد منزل شده و گروگانگیر را در حالی که با استفاده از یک قبضه ساتور قصد حمله به عوامل را داشت، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه گروگانگیر برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی منتقل شد، ادامه داد: در بررسی های  اولیه مشخص شد گروگانگیر دارای چند فقره سابقه کیفری بوده و به علت اختلاف، مشکل اعصاب و مصرف مواد روان گردان دست به این اعمال زده است.

سرهنگ یگانه پور با بیان این که مواد مخدر زمینه ساز بروز بسیاری از مشکلات، معضلات و آسیب های اجتماعی جامعه است،  تصریح کرد: در حال حاضر هر سه گروگان صحیح و سالم هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز