درگیری مسلحانه کاروان حمل موادمخدر با ناجا

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۴:۲۸:۳۲
کد خبر: ۱۰۹۰۳۳۳
درگیری مسلحانه کاروان حمل موادمخدر با ناجا
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 802 کیلو و 955گرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه پلیس با اعضای باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی خبر داد.

به گزارش برنا؛ سردار احمد طاهری در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های "خاش " و "زاهدان" با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال 2 محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان های مذکور به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی گفت: در این رابطه ظهر دیروز مأموران انتظامی شهرستان "خاش" در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه و انجام یک سری اقدامات تخصصی، یک تیم از اعضای این باند قاچاق را که با 2 دستگاه پژو 405 و یک دستگاه خودروی پژو پارس، در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در محور "خاش-زاهدان" بودند، شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس، عرصه را بر خود تنگ دیدند و با رها کردن خودروها به سمت کوهستان های اطراف متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: طی این عملیات و با عکس العمل سریع مأموران 4 نفر از سوداگران مرگ دستگیر و ضمن کشف 2 قبضه سلاح کلاش، 3 تیغه خشاب و 60 فشنگ جنگی در بازرسی از خودروهای توقیف شده از قاچاقچیان یک تن و 294 کیلو و 555 گرم تریاک کشف شد.

سردار طاهری خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات، شب گذشته مأموران یگان تکاوری شهرستان "زاهدان" نیز در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک تیم دیگر از اعضای این باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی را که به وسیله 2 دستگاه خودروی سمند حوالی منطقه "نصرت آباد" این شهرستان در حال انتقال مقادیر قابل توجهی مواد افیونی بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

او بیان کرد: سوداگران مرگ با ورود به منطقه کمین پلیس به سمت مأموران انتظامی تیراندازی و پس از یک ساعت درگیری شدید، با رها کردن خودروها و استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این عملیات، مأموران انتظامی در بازرسی از خودروهای توقیفی از قاچاقچیان 508 کیلو و 400 گرم انواع مواد افیونی شامل: 411کیلو هروئین، 85 کیلو و 300گرم حشیش و12کیلو و 100 گرم مرفین کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به اینکه در نتیجه انهدام هر 2 تیم این باند سازمان یافته، در مجموع یک تن و 802 کیلو و 955گرم انواع مواد مخدر کشف شده است، گفت: نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز