کشف ۱۶ فقره سرقت لوازم خودرو در هفته اخیر

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۴:۱۷:۴۸
کد خبر: ۱۰۹۱۱۵۶
کشف ۱۶ فقره سرقت لوازم خودرو در هفته اخیر
رئیس کلانتری 174 قیامدشت از دستگیری 2 سارق لوازم و تجهیزات خودرو و کشف 16 فقره سرقت در هفته اخیر خبرداد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ مصطفی اسکندری، رئیس کلانتری 174 قیامدشت گفت: ساعت 3 بامداد امروز ماموران کلانتری در حال گشت زنی در اطراف خیابان اصلی قیام دشت بودند که رفتار راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پیکان نظرشان را جلب و مدتی متهمان را تحت مراقبت قرار دادند.

او عنوان کرد: راننده و سرنشین خودرو که به آهستگی در خیابان اصلی قیامدشت در حال تردد بودند، پلاک انتظامی خودروشان را استعلام که در پاسخ استعلام گرفته شد مشخص شد که خودروی سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت دارد.

این مقام انتظامی ابراز کرد: بلافاصله ماموران گشت کلانتری دستور توقف خودرو را اعلام و سارقان که خودروی پلیس را در نزدیکی خود مشاهده کردند با افزایش سرعت از محل متواری و سعی کردند با استفاده از تاریکی هوا از محل بگریزند.

کلانتر محله قیامدشت توضیح داد: متهمان پس از مدتی وارد جاده اتوبان تهران - گرمسار شدند و همچنان بدون توجه به فرمان های پلیسی به فرار ادامه که ماموران برای جلوگیری از فرار متهمان چند تیر هوائی شلیک و موفق شدند خودروی متهمان را متوقف و هر دو متهم را دستگیر کنند.

او افزود: در بازرسی از داخل خودرو تعدادی باطری های مسروقه کشف و متهمان به سرقتی بودن باطری ها اعتراف کردند.

سرهنگ موسوی عنوان کرد: متهمان در کلانتری به 16 فقره سرقت لوازم خودرو با خودروی سرقتی در یک هفته اخیر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان 36 ساله و به مصرف مواد مخدر اعتیاد دارند، اضافه کرد: تحقیقات پلیسی برای کشف جزئیات پرونده و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

نظر شما