رئیس پلیس تهران بزرگ:

خودروهای پلاک شهرستان به فرمانداری مراجعه کنند

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۳:۳۵:۱۰
کد خبر: ۱۰۹۲۳۹۵
خودروهای پلاک شهرستان به فرمانداری مراجعه کنند
سردار حسین رحیمی با اشاره به خودروهای پلاک شهرستانی ساکن تهران گفت: خودروهای پلاک شهرستان که در تهران ساکن هستند، فقط و فقط با مجوز فرمانداری می توانند در تهران تردد کنند.

به گزارش برنا؛ وجود تعداد زیادی از خودروهای پلاک شهرستان در تهران سبب شده است تا برخی از شهروندان در ساعات مجاز نیز نتوانند از منازل خود خارج شوند و ممکن است مشمول جریمه بین شهری شوند و عملا با سختی های زیادی مواجه شده اند. امری که برای قشرهای خاص از جمله معلولین و افراد دچار بیماری های خاص نیز مشکلاتی ایجاد کرده است.

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: خودروهای پلاک شهرستان که در تهران ساکن هستند، فقط و فقط با مجوز فرمانداری می توانند در تهران تردد کنند.

او افزود: فرمانداری تهران یک فرم هایی را پیش بینی کرده است و شهروندانی که خودروهای آن ها پلاک شهرستان است و ساکن تهران هستند می توانند با پر کردن این فرم و ثبت نام در فرمانداری می توانند تردد کنند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: این فرم ها تحویل پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت می شود و به این افراد برای تردد کمک خواهد شد.

سردار رحیمی گفت: آن دسته از افراد نیز که باید از ساعت 9 شب به دلایل مختلف در سطح شهر تردد داشته باشند، آن ها نیز به فرمانداری ها مراجعه کنند و ثبت نام کنند تا دیگر اعمال قانون نشوند. افرادی که مشکل دارند و بیماری خاص دارند مشمول این ثبت نام می شوند.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
پرونده ویژه