رئیس پلیس پایتخت:

کشف ۲۷۰۰ فقره از اموال مسروقه شهروندان/کشف ۹ قبضه سلاح جنگی در پایتخت/ کاهش ۷۶ درصدی تردد ها طی شب گذشته/ نگهبانان مجتمع ها و فروشگاه ها حق بازجویی ندارند

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۹:۲۴:۲۸
کد خبر: ۱۰۹۲۶۸۵
کشف ۲۷۰۰ فقره از اموال مسروقه شهروندان/کشف ۹ قبضه سلاح جنگی در پایتخت/ کاهش ۷۶ درصدی تردد ها طی شب گذشته/  نگهبانان مجتمع ها و فروشگاه  ها حق بازجویی ندارند
سی و نهمین طرح رعد پلیس پایتخت با حضور سردار حسین رحیمی برگزار شد.

به گزارش برنا؛ سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در جریان سی و نهمین طرح رعد گفت: به دنبال اجرای این طرح 15 میلیارد ریال از اموال سرقتی مردم کشف شد که شامل 2700 فقره از اموال مسروقه است.

او افزود: در این طرح 9 قبضه سلاح گرم و جنگی از متخلفین نیز کشف شد.

رئیس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: طی 48 ساعت گذشته در مجموع 236 حکم قضایی به مرحله اجرا درآمد. در این طرح 713 نفر از سارقین، مالخران، زورگیران و مجرمین دستگیر شدند. 112 دستگاه خودرو و 66 موتورسیکلت از این افراد کشف شد.

سردار رحیمی ادامه داد: از این افراد 14 قبضه سلاح سرد کشف شد که در زورگیری از آن ها استفاده شده است.

او در ادامه گفت: تنها عامل جریمه خودروها در محدودیت های ترافیکی پلیس است و پلیس آمار را اعلام خواهد کرد. شب گذشته آمار ترددها 76 درصد کاهش داشته بود.

رئیس پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: وقتی در طول روز با کاهش 50 درصدی ترددها مواجه هستیم نشان دهنده این است که همکاری مردم در این عرصه خوب بوده است.

سردار رحیمی گفت: خودروهایی که ضرورت داشته است در شهر تردد کنند و در آینده مجوز خود را می گیرند،  به مراکز 10 گانه اعتراضات پلیس راهور در تهران می توانند مراجعه کرده تا جریمه آن ها بخشیده شود.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با اشاره به برخورد برخی نگهبانان با افراد گفت: هیچ رده ای در صورت مشاهده جرائم مشهود به جز پلیس که ضابط عام است اجازه ورود ندارد. نگهبانان مجتمع ها و فروشگاه  ها حق بازجویی ندارند و باید سریعا با پلیس هماهنگ کنند و با کلانتری محل هماهنگ باشند.

// انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز