سرپرست پلیس پیشگیری تهران بزرگ:

کشف ۵ هزار قلم داروی احتکار شده کرونایی ها /عامل قطع برق لواسانات دستگیر شد

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۲۳:۳۸:۳۹
کد خبر: ۱۰۹۲۸۰۹
کشف ۵ هزار قلم داروی احتکار شده کرونایی ها /عامل قطع برق لواسانات دستگیر شد
سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت: در عملیات پلیس پایتخت در یک پرونده 5 هزار قلم داروی احتکار شده کشف شد که این داروها معمولا برای بیماران کرونایی تجویز می شده است.

به گزارش برنا؛ تهران به علت وسعت و جمعیت زیادی که دارد جرائمی خرد رقم می خورد که زندگی بسیاری از شهروندان را تحت تاثیر قرار می دهد و امنیت جانی و مالی شهروندان را بر هم می زند. اقدامات مجرمانه ای که دیگر حد و مرز نیز نمی شناسد و ابعاد مختلف زندگی شهروندان را خدشه دار کرده است.

سرهنگ جلیل موقوفه ای، سرپرست پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: در عملیات پلیس پایتخت در یک پرونده 5 هزار قلم داروی احتکار شده کشف شد که این داروها معمولا برای بیماران کرونایی تجویز می شده است. این داروها سالم بود و دارای تاریخ انقضا است و صرفا بحث احتکار در این میان مطرح بوده است.

او افزود: در یک عملیات دیگر سارق کابل های برق منطقه لواسانات دستگیر شد که علاوه بر سرقت این کابل ها، به تاسیسات برق منطقه لواسانات نیز آسیب وارد کرده بود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: اقدام این افراد حتی باعث می شود تا به لوازم منزل مردم نیز خسارت هایی وارد شود. فقط در یک فقره به علت سرقت کابل های برق، به گفته اداره برق 700 میلیون ریال به تاسیسات برق وارد شده است.

سرپرست پلیس پیشگیری تهران بزرگ ضمن تشریح جزئیات این پرونده گفت: به دنبال این اتفاقات گشت های مشترکی میان اداره برق و نیروی انتظامی شکل گرفت و در این حین عامل سرقت کابل های برق دستگیر شد. پرونده این شخص در حال تکمیل است و پس از انجام تحقیقات به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

//انتهای پیام: 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز