سرکلانتر سوم پایتخت:

نظافتچی زورگیر دستگیر شد/ احضار مدیر شرکت معرفی کننده

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۵:۲۰:۵۰
کد خبر: ۱۰۹۳۵۹۸
نظافتچی زورگیر دستگیر شد/ احضار مدیر شرکت معرفی کننده
سرهنگ حسین مافی گفت: یک نفر در قالب نیروی معرفی شده از سوی شرکت های خدماتی به داخل منازل رفته و تحت عنوان نظافتچی در منازل مشغول به کار می شده است این فرد خانم های سالمند را شناسایی کرده و با حمله به آن ها کیف را به سرقت می برده است.

به گزارش برنا؛ طی روزها و هفته های اخیر مشاهده شده است که برخی تحت عنوان مشاغلی خاص وارد منازل شهروندان می شوند و اقدام به سرقت به عنف از شهروندان می کنند. امری که در وهله اول با کوتاهی شرکت ارائه دهنده خدمات رقم می خورد که نسبت به بررسی سوابق نیروی به کار گرفته شده کوتاهی کرده و اعتماد مردم و آرامش آن ها را خدشه دار می کنند.

سرهنگ حسین مافی، سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: طی روزهای اخیر 7 باند سرقت مربوط به شمال شهر تهران دستگیر و منهدم شدند. یک باند از این سارقین جز سارقان خطرناک و شناخته شده بودند.

او افزود: یکی از این افراد در قالب نیروی معرفی شده از سوی شرکت های خدماتی به داخل منازل رفته و تحت عنوان نظافتچی و نیروی خدماتی در منازل مشغول به کار می شده است. این فرد در حوالی محله گاندی خانم های سالمند را شناسایی کرده و با حمله به آن ها کیف و وسایلشان را به سرقت می برده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: شرکت خدماتی که این افراد را معرفی کرده است نیز احضار شده اند و مراحل تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد. در حین وقوع این جرائم 2 نفر از شهروندان به شدت توسط این شخص مجروح شده اند و در بیمارستان بستری هستند.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در پایان گفت: این شخص سرقت های خود را در خیابان انجام می داده است و خانه هایی را که در آن ها مشغول به کار بوده است عملا به محلی برای مخفی شدن بدل کرده بود. این فرد از پشت به بانوان مسن حمله می کرده است و به زور اقدام به سرقت می کرده است. شرکت های خدماتی باید دقت کنند زیرا آن ها نیز باید پاسخگو باشند که به چه علت در استخدام نیروی خدماتی اصول لازم را رعایت نکرده اند.

//انتهای پیام: 4

نظر شما