سرکلانتر چهارم پایتخت:

افزایش گشت زنی پلیس طی روزهای اخیر/ دستگیری ۳ گروه از اراذل و اوباش نارمک/کشف ۲۲ خودروی سرقتی

۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۵:۵۰:۳۷
کد خبر: ۱۰۹۳۶۳۶
افزایش گشت زنی پلیس طی روزهای اخیر/ دستگیری ۳ گروه از اراذل و اوباش نارمک/کشف ۲۲ خودروی سرقتی
سرهنگ منصور حمیدوند گفت: 3 گروه از اراذل و اوباش منطقه نارمک در چند روز اخیر دستگیر شدند که به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش برنا؛ به دنبال اعمال محدودیت های کرونایی در سطح شهرهای مختلف کشور و کاهش چشمگیر ترددها در سطح کشور و به خصوص پایتخت، نگرانی هایی در خصوص خیابان های خلوت تهران به وجود آمده است. نگرانی که ریشه در وقوع جرائم خرد پر تکرار در خیابان های خلوت دارد. در همین راستا پلیس پایتخت با اجرای طرح های مختلف و به کارگیری نیروهای بیشتر در تلاش است تا این خلا و خلوت بودن خیابان ها را به گونه ای جبران و با مخلین امنیت شهروندان برخورد کند.

سرهنگ منصور حمیدوند، سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: از ابتدای هفته جاری تا روز گذشته 62 سارق در شرق تهران دستگیر شدند. 5 نفر از این افراد دارای سوابق متعدد مجرمانه هستند. از این افراد 22 خودروی سرقتی کشف شد و پرونده قضایی برای این افراد تشکیل شده است.

او افزود: در ادامه 3 باند سرقت لوازم اماکن خصوصی نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند. این افراد علاوه بر سرقت لوازم اماکن خصوصی، لوازم داخل خودرو را نیز به سرقت می بردند. در یک عملیات دیگر دو آزمایشگاه تولید مشروبات الکلی در شرق تهران کشف شد که از این 2 آزمایشگاه به میزان 800 لیتر مشروبات الکلی کشف شده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: 3 گروه از اراذل و اوباش منطقه نارمک نیز در چند روز اخیر دستگیر شدند که تحویل مراجع قضایی شده و بلافاصله به زندان معرفی شدند. این افراد سابقه دار بوده اند و برخی محلات شرق تهران را ناامن کردند که در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در پایان گفت: پلیس پایتخت با جدیت در روزهایی که شهر خلوت تر شده است به فعالیت می پردازد و گشت های انتظامی نیز افزایش پیدا کرده است تا با مخلین امنیت و آرامش مردم برخورد شود.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز