ملکی خبر داد:

آتش سوزی شدید در منزل مسکونی حاوی لباس های مندرس در تهران + عکس

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۸:۲۳:۳۳
کد خبر: ۱۰۹۳۷۳۵
آتش سوزی شدید در منزل مسکونی حاوی لباس های مندرس در تهران + عکس
سخنگوی سازمان آتش نشانی از یک مورد آتش سوزی شدید در خیابان نظام آباد تهران خبر داد.

به گزارش برنا؛ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی با اعلام این حادثه گفت: ساعت ۱۴ ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در منزل مسکونی در خیابان نظام آباد به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد.

او افزود: دو ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام می شوند.

ملکی تصریح کرد: آتش نشانان در زمان ۴ دقیقه به محل می رسند و مشاهده می کنند در یک منزل دو طبقه قدیمی به وسعت هر طبقه ۵۰ متر  ، حجم عظیمی از ضایعات و البسه قدیمی نگهداری شده به طوری که این ضایعات در قسمت حیاط و راه پله که با ایرانیت پوشانده شده بود هم وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: لباس های مندرس و قدیمی حتی در بالکن و راهروها وجود داشت و اعلام شد که این قسمت تولیدی است اما بیشتر شبیه ضایعات بود که در حجم بسیار زیاد نگهداری می شد.

ملکی با بیان اینکه هنگامی نیروهای آتش نشانی رسیدند همه بخش ها کاملا شعله ور بود، افزود: هنگام حضور آتش نشانان طبقه اول و همه طبقه دوم شعله ور بوده است. 

او ادامه داد: خوشبختانه کسی در این منازل حضور نداشت و افرادی که در این مجموعه بودند هم خارج شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: حجم دود بسیاری از همه در و پنجره ها به بیرون متصاعد می شد به گونه ای که نفوذ به داخل اتاق ها بسیار سخت بود اما آتش نشانان در آن وضعیت با اتخاذ تدابیر نفوذ کرده و آتش را کنترل کردند.

ملکی تاکید کرد: خوشبختانه آتش به منازل اطراف سرایت نکرد و مورد مصدومیتی هم وجود نداشت و در ساعت ۱۶ عملیات به پایان رسید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی طی توصیه ای گفت: ریسک خطر در ساختمان های حاوی ضایعات و البسه بالاست به خصوص که افراد در این مجموعه زندگی کنند و خطر جانی تهدید کننده است. تقاضا می کنم این مواد خطرناک خارج از منازل مسکونی منتقل شود.

 

IMG_20201125_192157_029

IMG_20201125_192152_487

IMG_20201125_192148_929

IMG_20201125_192628_077

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز