آغاز مسابقات برنامه نویسی آنلاین دانشگاه صنعتی شریف

۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۶:۴۵:۰۱
کد خبر: ۱۰۹۴۰۵۱
آغاز مسابقات برنامه نویسی آنلاین دانشگاه صنعتی شریف
رویداد Sharif CodeJam یا مسابقات برنامه نویسی امروز به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش برنا؛ دانشگاه صنعتی شریف با هدف حمایت از تولید ملی، شناسایی برنامه نویسان توانمند برای حضور در کسب و کار‌های مبتنی بر ICT، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس و ایجاد اشتغال در حال برگزاری مسابقات برنامه نویسی به صورت آنلاین و غیر حضوری با عنوان “Sharif CodeJam ” توسط گروه Sharif ICT و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف در آذر ماه است.

در این مسابقات برای استفاده از تکنولوژی‌ها و زبان‌های برنامه‌نویسی هیچ محدودیتی وجود ندارد و مخاطب این رویداد تمامی کسانی هستند که توانایی برنامه نویسی دارند.

این رویداد در سه مرحله برگزار خواهد شد که در تمامی مراحل شرکت‌کنندگان تعدادی سوال چالشی را دریافت کرده و مدت زمان محدودی برای پاسخ به این سوالات دارند. نهایتا افراد با دریافت امتیازات بیشتر به مراحل بعدی راه پیدا می‌کنند.

موسسه دانشمند بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی یکی از حامیان برگزاری این مسابقات بوده و کارشناسان ICT این موسسه از اعضای اصلی گروه علمی و داوری این دوره از مسابقات هستند، ثبت نام این مسابقات از ۲۰ آبان آغاز شده و تا دیروز ادامه داشت و تاکنون نزدیک به ۸۰۰ نفر شرکت کننده در این مسابقات ثبت نام کرده اند.

نظر شما