سخنگوی سازمان آتش نشانی خبر داد:

گیر کردن دست کودک داخل چرخ گوشت/انگشت های دست کودک به شدت آسیب دیدند

۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۷:۳۰:۱۷
کد خبر: ۱۰۹۴۳۷۵
گیر کردن دست کودک داخل چرخ گوشت/انگشت های  دست کودک به شدت آسیب دیدند
جلال ملکی از گیر کردن دست یک کودک داخل چرخ گوشت خبر داد و گفت: متاسفانه برخی از انگشت های دست این کودک به شدت آسیب دیدند.

به گزارش برنا؛ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به جزئیات این حادثه گفت: بعد از ظهر امروز، ساعت 16:08 یک مورد حادثه گیرکردن دست کودک داخل چرخ گوشت خانگی در داخل یک مرکز درمانی در یوسف‌آباد در خیابان بیست و یکم به سامانه آتش نشانی 125 شهرداری تهران اطلاع داده شد.

او افزود: دو ایستگاه به محل حضور این کودک در بیمارستان اعزام شدند.

ملکی تصریح کرد: متاسفانه دست چپ یک پسربچه 4 ساله داخل چرخ گوشت خانگی گیر کرده بود و با همان وضعیت این کودک را به مرکز درمانی برده بودند و داخل اتاق عمل شرایط آماده بود تا آتش نشانان با دستگاه هایی که در اختیار داشتند، بتوانند دست این کودک را از آن وضعیت رها کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در ادامه گفت:  آتش نشانان در اتاق عمل و در حضور کادر پزشکی بعد در یک عملیات حساس موفق شدند دست این کودک را از چرخ گوشت دربیاوردند اما متاسفانه برخی انگشت های او به شدت آسیب دیده بودند و کودک بلافاصله تحویل کادر درمانی بیمارستان شد تا دست او درمان شود.

او بیان کرد: دستگاه هایی چون چرخ گوشت، اتو، سوزن، قیچی و... نباید در دسترس کودکان قرار بگیرد و والدین باید مراقب باشند.

ملکی در پایان اظهار کرد: درسالهای دورتر، حادثه چرخ گوشت در تهران رایج بود اما چون استفاده از این وسیله در منازل کمتر شده است، کمتر در دسترس کودکان قرار می‌گیرد  اما همچنان اینگونه حادثه رخ می‌دهد پس می طلبد والدین حواسشان بیشتر باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز