تصادف شدید و مرگبار در گیلان

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۸:۲۹:۳۶
کد خبر: ۱۰۹۵۰۸۷
تصادف شدید و مرگبار در گیلان
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از جان‌باختن 2 تن و مجروح شدن 3 نفر براثر بی‌احتیاطی و تخطی از سرعت مطمئنه راننده خودرو پژو پارس در هوای بارانی شهر رشت خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ امیر طالبی گفت: ساعت 5 بامداد روز گذشته، مرکز فوریت‌های پلیسی 110 یک فقره تصادف در بلوار جهاد شهر رشت را به پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام که بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: پس از حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه سواری پژو پارس به رانندگی فردی 22 ساله و سرنشینی 4 تن دیگر بر اثر انحراف از مسیر راه با تیر برق حاشیه خیابان به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان تصریح کرد: سرنشینان 22 و 24 ساله سواری پژو در دم جان‌باخته و راننده و 2 سرنشین دیگر این خودرو نیز به شدت مجروح شدند.

این مقام انتظامی اذعان داشت: شدت برخورد باعث تخریب تیر برق و قطعی چند ساعته برق منطقه شد.

او بیان داشت: کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی علت این حادثه را بی‌احتیاطی و تخطی از سرعت مطمئنه راننده خودرو پژو پارس در هوای بارانی و لغزنده بودن جاده اعلام کردند.

سرهنگ طالبی اضافه کرد: در بررسی سوابق راننده جوان خودرو مورد نظر مشخص شد، وی 4 روز پیش به دلیل انجام حرکات مارپیچ در یکی از خیابان‌های شهر رشت اعمال قانون شده و ضمن مشاجره با پلیس از پذیرش تخلف خود امتناع کرده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: اصرار و سهل‌انگاری این راننده متخلف به تکرار اشتباه خود به دور از چشم پلیس، تصادفی مرگبار را رقم زد و 2 نفر را به کام مرگ برد.

نظر شما