درگیری شدید و یک ساعته تکاوران ناجا با اشرار

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۲۲:۳۰:۲۲
کد خبر: ۱۰۹۵۷۸۳
درگیری شدید و یک ساعته تکاوران ناجا با اشرار
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف 2 تن و 609 کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه پلیس با اعضای یک باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

به گزارش برنا؛ سردار احمد طاهری بیان داشت: شب گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "ایرانشهر " با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک باند قاچاق مواد مخدر را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد افیونی از این شهرستان به مرکز کشور داشتند، شناسایی کردند.

او گفت: در این رابطه مأموران انتظامی شهرستان "ایرانشهر" در قالب چند تیم عملیاتی با انجام یک سری اقدامات تخصصی ، اعضای این باند قاچاق را که با یک دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه خودروی پراید در حال انتقال این محموله بودند مشاهده و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: سوداگران مرگ با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران و درگیری سنگین ماموران ، عرصه را برخود تنگ و با رها کردن خودروها و با استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از 2 خودرو متوقف شده 2 تن و 402 کیلو و 865 گرم تریاک کشف شد، بیان داشت : با توجه به شناسایی قاچاقچیان از سوی ماموران تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

سردار طاهری با بیان شرح ادامه عملیات توسط تیمی دیگر از ماموران انتظامی ایرانشهر با دیگر اعضای این باند و درگیری سنگین با قاچاقچیان در محدوده"وادی رحمت" شهرستان ایرانشهر، گفت: پس از یک ساعت درگیری مسلحانه، با عکس العمل سریع ماموران یک قاچاقچی دستگیر و دیگر اعضای این باند متواری شدند که در بازرسی از خودروهای به جا مانده از آنان 206 کیلو و 455 گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این 2 عملیات ، ضمن انهدام این باند قاچاق مواد مخدردرمجموع 2 تن و 609 کیلو و 32 گرم تریاک کشف، یک قاچاقچی دستگیر، یک قبضه سلاح گرم و مقادیری مهمات جنگی کشف شد، خاطر نشان کرد: مردم عزیز استان و هموطنانمان در سراسر کشور مطمئن باشند نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در راه مبارزه با مواد خانمان سوز مخدر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و با کوشش و اشرافیت انتظامی خود اجازه فعالیت به قاچاقچیان و سوداگران مرگ را نخواهد داد.

نظر شما
پرونده ویژه