رئیس پلیس امنیت اقتصادی فاتب:

کشف محموله سیگار و تنباکوی قاچاق در پایتخت

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۰۹:۱۹:۲۴
کد خبر: ۱۰۹۵۹۰۰
کشف محموله سیگار و تنباکوی قاچاق در پایتخت
سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف سیگار و تنباکوی قاچاق به ارزش تقریبی 3 میلیارد ریال توسط معاونت مبارزه با قاچاق ارز و کالای این پلیس خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف سیگار و تنباکوی قاچاق به ارزش تقریبی 3 میلیارد ریال توسط معاونت مبارزه با قاچاق ارز و کالای این پلیس خبر داد.

ایشان در ادامه بیان داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق دخانیات در محدوده بازار مولوی تهران، تیم عملیات معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس درحال گشت زنی در محدوده خیابان مولوی به یک دستگاه وانت مشکوک، در بازرسی از خودرو تعداد 138 هزار نخ انواع سیگار خارجی و تعداد هزار بسته تنباکوی قاچاق کشف نمودند.

او افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش سوخت مشکوفه بیش از 3 میلیارد ریال است. در تحقیقات از متهمین اعلام داشتند که کالاها را روزانه از چندین انبار تحویل و جهت توزیع به این محل منتقل میکنند.

در خاتمه رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز موضوع را از طریق فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز