تعقیب و گریز نفس‌گیر پلیس با سارق خودرو در میدان‌جمهوری تهران/ شلیک چندین تیر هوایی

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۳:۳۸:۵۰
کد خبر: ۱۰۹۶۱۶۷
تعقیب و گریز نفس‌گیر پلیس با سارق خودرو در میدان‌جمهوری تهران/ شلیک چندین تیر هوایی
رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارق خودرو در عملیات تعقیب و گریز خبر داد و گفت: سارق خودرو که توجهی به فرمان های پلیس، نمی کرد با شلیک پلیس، فرار او متوقف شد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ کارآگاه "کرم یوسفوند" در تشریح این خبر گفت : ساعت 9 شب دوم آذر ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین انجام ماموریت به راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید مظنون می شوند .

او افزود :  با استعلام شماره پلاک خودرو پراید مشخص شد که  خودرو سرقتی بوده  و دارای سابقه سرقت در همان روز از محدوده کلانتری 129 جامی می باشد .

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران  گفت : کارآگاهان پس از هماهنگی با مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی به خودروی مسروقه نزدیک شده و به راننده آن دستور توقف می دهند ، متهم بلافاصله پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت از محل متواری و با لایی کشی در بین خودروهای عبوری باعث رعب و وحشت شهروندان شد.

این مقام پلیسی توضیح داد: سارق همچنان با سرعت بالا و انجام حرکات مخاطره آمیز به مسیر خود به سمت خیابان قزوین ادامه که افسراکیپ برای هشدار و حفظ جان شهروندان چند تیرهوایی در فواصل زمانی و مکانی مختلف شلیک کرد.

سرهنگ یوسفوند بیان کرد : راننده خودروی مسروقه بدون توجه به اخطارهای داده شده با ترمزهای ناگهانی و گرفتن و به روی خودرو گشت قصدایجاد تصادف و متوقف کردن خودرو پلیس را داشت که با مهارت راننده واحد گشت پلیس، سارق موفق به نیت شوم خود نشد.

این مقام انتظامی گفت : در نهایت خودرو مسروقه در میدان جمهوری در حالی که  خلاف جهت حرکت می کرد و متوقف شد  و با عکس العمل سریع اعضای اکیپ متهم به هویت یوسف دستگیر شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت : با دستگیری یوسف و اعتراف او به سرقت خودرو گزارش اولیه تنظیم و پس از انتقال خودرو به پارکینگ متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز